اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس به دستگاه لاپاراسکوپی با تعرفه دولتی تجهیز و راه اندازی شد
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس گفت: امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی دستگاه لاپاراسکوپی با تعرفه دولتی در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس راه اندازی شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، محسن عرب در حاشیه تجهیز و راه اندازی دستگاه لاپاراسکوپی در بیمارستان پیامبر اعظم(ص)در جمع خبرنگاران اظهار کرد:نخستین دستگاه لاپاراسکوپی با تعرفه دولتی در شرق گلستان با اعتبار ۲ میلیارد تومان در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبد کاووس تجهیز و راه اندازی شد و پیش بینی می شود برای تجهیزات کامل و جانبی آن حدود یک میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز باشد.

وی با تشکر و قدردانی از حاج محمد طاهری نیکوکار گنبدی در راه اندازی این دستگاه تصریح کرد:خوشبختانه نیکوکاران خوبی در شهرستان برای مشارکت در حوزه تجهیز بیمارستان ها و بهداشت و درمان وجود دارند و این دستگاه با مشارکت نیکوکار اهل سنت گنبدکاووس حاج محمد طاهری راه اندازی شده است.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص)گنبدکاووس خاطرنشان کرد:با تجهیز و راه اندازی این دستگاه کلیه عمل های متعدد جراحی عمومی زنان، زایمان و ارولوژی بدون شکاف و بریدگی در قسمت شکم بیمار و تنها با ایجاد دو سوراخ و با کمک پزشکان متخصص مانند دکتر یادگاری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:بعد از راه اندازی این دستگاه، سه عمل جراحی زنان با موفقیت کامل انجام شد و حال بیماران بسیار خوب است.

عرب در خصوص تعرفه دولتی عمل جراحی با این دستگاه گفت:عمل جراحی زنان با دستگاه لاپاراسکوپی با تعرفه دولتی انجام می شود که این تعرفه در بخش خصوصی بین پنج تا هفت میلیون تومان بوده اما در این بیمارستان با تعرفه دولتی با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان صورت می گیرد.

وی با اشاره به مرکز چشم پزشکی بیمارستان پیامبر اعظم(ص)بیان کرد:مرکز چشم‌پزشکی شرق گلستان، با پزشکان متخصص و فوق تخصص چشم و با عمل های جراحی و پیوند قرنیه در این بیمارستان فعال بوده و عمل های موفقیت امیز زیادی را انجام داده اند.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص)گنبدکاووس ابراز کرد:بخش کلینیک بیمارستان نیز با بیش از ۴۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف پزشکی مانند قلب و عروق، مغزواعصاب، داخلی، پوست، طب ایرانی، ریه، هموتولوژی و غیره فعال بوده و همه روزه به بیماران شرق گلستان خدمات ارائه می دهد.مراجعه کنندگان و یا بیماران می توانند از طریق اینترنت و یا حضوری از متخصص موردنظر خود نوبت گرفته و در زمان اعلام شده برای ویزیت مراجعه کنند.

وی از تیم قوی و متخصص عمل جراحی قلب باز قدردانی کردو یاداور شد:از حدود یکماه پیش عمل جراحی قلب باز به صورت غیررسمی در بیمارستان پیامبراعظم(ص)گنبدکاووس انجام می شود و در دهه فجر بصورت رسمی راه اندازی شده است.

عرب خاطرنشان کرد:بخش آنژیوگرافی و عمل جراحی قلب باز با تعرفه دولتی بیمارستان به همت و یاری حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی راه اندازی شده و با یک تیم قوی تاکنون ۱۰ عمل جراحی قلب باز را با موفقیت کامل انجام داده و حدود ۴۰ نفر بیمار قلبی نیز پشت نوبت برای این عمل قرار دارند.

وی افزود:عمل جراحی قلب باز در این بیمارستان با روش جدید و کاملا متفاوت انجام می شود که با این روش تنها در سه تا پهار بیمارستان در سطح کشور عمل جراحی قلب باز صورت می گیرد.در روش جدید بجای"ورید یا سیاارگ"از"شریان"بیمار برای پیوند استفاده می شود.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص)گنبدکاووس گفت:تعرفه این عمل به صورت دولتی با بخش خصوصی بسیار متفاوت بوده و بیمار با تعرفه دولتی با مبلغ پنج تا هشت میلیون تومان می تواند عمل جراحی قلب باز را داشته باشد در صورتی که همین عمل جراحی قلب باز در بیمارستان ها و یا بخش خصوصی بین ۸۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای بیمار هزینه خواهد داشت.

وی بیان کرد:در بیمارستان پیامبراعظم(ص)گنبدکاووس کلیه خدمات قلب باز از صفر تا صد(از زمانی که بیمار بستری می شود تا زمان مرخص شدن)انجام شده و بیمار نیاز به انتقال به بیمارستان های دیگر ندارد.

عرب ابراز کرد:از ابتدای امسال بخش سی تی آنژیوگرافی بیمارستان پیامبراعظم(ص)فعال شده و بیماران می توانند برای تشخیص هرنوع از بیماری خود به این بخش مراجعه کرده و با تشخیص بموقع و درست، مراحل درمان خودرا تا بهبودی کامل طی کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94106



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

درمانی گنبد


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96