اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد؛

محکومیت میلیاردی کارخانه متخلف تولید آرد در گلستان
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از جریمه دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی یک شرکت تولید آرد در استان به دلیل عدم تحویل سهمیه آرد خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، تقی حسام امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:بر اساس گزارش مدیریت جهاد کشاورزی آق‌قلا و گزارش شرکت غله و خدمات بازرگانی مبنی بر اینکه در بازرسی مشخص شد یک شرکت آرد بیش از ۴۹۲ کیسه آرد سهمیه خردادماه ۱۴۰۱ را تحویل نداده موضوع مورد رصد و پیگیری قرار گرفت.

وی افزود:پس از ارجاع پرونده به شعبه اول بدوی کردکوی و ثبت و جری تشریفات قانونی مدیرعامل با معرفی خود به شعبه و ارائه قبوض باسکول، منکر عدم تحویل آرد شده و اعلام کرد کارخانه تعطیل است که رئیس شعبه اول بدوی کردکوی قرار منع تعقیب صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان تاکید کرد:با تجدیدنظر خواهی مدیرکل تعزیرات حکومتی پرونده مذکور مجدد در شعبه دوم تجدیدنظر اداره‌کل بررسی و شرکت آرد مذکور به استناد ماده ۳۸ قانون تعزیرات حکومتی و بند ث مادتین ۳۷ و ۳۸ و رعایت ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی به مبلغ دو میلی ارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

حسام در پایان از همه شهروندان استان گلستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف ات اقتصادی، صنفی و غیره موضوع را به صورت حضوری و یا از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ و یا از سامانه تلفنی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش کنند، همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا جهاد کشاورزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.


http://www.caspiankhabar.com/94109



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96