اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تقویت توان شناورهای دریایی و پهپادی مرزبانی ایران ادامه دارد
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر برقراری امنیت کامل در مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: تقویت توان شناورهای دریایی و پهپادی مرزبانی ایران ادامه دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، سردار احمدعلی گودرزی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از یک پاسگاه مرزی استان گلستان اظهار کرد:برای بالا بردن توان عملیاتی  مرزبانی  در هفته‌های گذشته ۷۰ فروند شناور تندرو ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اختیار دریابانی استان‌های جنوبی و شمالی مانند گلستان قرار گرفت.

وی افزود:ایران ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز دارد و بر اساس طرح‌های تاکتیکی قرار است با تجهیزات جدید مانند پهپادهای مختلف و خودروهای تاکتیکی، مناطق سخت‌گذر و کوهستانی مرزهای کشور با ثبات‌تر شود.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران افزود:به لطف خدا و با تلاش فرزندان این مرز و بوم و تلاش مرزبانان غیور گلستان در مرزهای این استان امنیت پایدار و مناسب برقرار است.

سردار گودرزی افزود:با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار واحدهای مرزبانی، سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی آن‌ها و جاده‌های مرزی بازسازی و تجهیز شدند.

سرتیپ گودرزی که صبح امروز وارد گلستان شد؛ ساختمان ستاد شماره ۲ فرماندهی مرزبانی گلستان در شصت کلاته گرگان را با اعتبار ۷ میلیارد تومان در زمینی به وسعت هزار متر مربع به نام شهید خطیری افتتاح کرد.​


http://www.caspiankhabar.com/94148



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96