اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



داوطلب گلستانی هلال احمر بخشی از محصولات باغ خود را به زلزله زدگان خوی اهدا کرد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: یکی از داوطلبین هلال احمر گلستانی بخشی از محصولات باغی خود را به زلزله زدگان خوی اهدا کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، قاسم غریب آبادی عصر امروز در حاشیه ارسال محصولات باغی داوطلب گلستانی به مناطق زلزله زده خوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:دکتر ناصر بهنام پور یکی از داوطلبان  هلال احمر  گلستانی و عضو شورای اجرایی هلال احمر گرگان، ۲/۵ تن از محصولات پرتقال باغ خود را به مردم زلزله زده خوی اهدا کرد.

وی تصریح کرد:این داوطلب و نیکوکار گلستانی در سیل ۹۸ در استان سیستان و بلوچستان نیز بخشی از محصولات باغی خود را به مردم این استان اهدا کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از برگزاری دوره توان افزایی خبر داد و خاطرنشان کرد:با هدف توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش نجاتگران، یک دوره توان افزایی پیش بیمارستانی با محوریت تثبیت پزشکی و نحوه خارج کردن مصدوم تصادفی از خودروی عمومی مینی بوس را تمرین کردند.

وی بیان کرد:همچنین با توجه به اهمیت ثبت دقیق وضعیت بالینی مصدوم در صحنه حادثه و وضعیت مصدوم هنگام انتقال به بیمارستان، نحوه تکمیل فرم ارجاع به بیمارستان هم به صورت کارگاهی تمرین شد.


http://www.caspiankhabar.com/94149



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

هلال احمر


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96