اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:

خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران و کودکان مناطق محروم گلستان
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران باردار و شیرده و کودکان مناطق محروم استان از جمله منطقه «پیشکمر» در شهر «فراغی» خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، دکتر موسی‌الرضا شبیهی صبح امروز جمعه ۲۸ بهمن ماه 1401 اظهار کرد:محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار از برنامه‌های  دانشگاه علوم پزشکی  استان گلستان است که در طول سال و در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان  دندانپزشکی  به مادران باردار و شیرده و کودکان زیر ۱۵ سال مناطق محروم استان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد:در همین راستا و به مناسبت عید سعید مبعث طرح سه روزه ارائه خدمات دندانپزشکی در منطقه محروم پیشکمر یکی از بخش‌های شهرستان کلاله آغاز و تا ۲۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه این طرح از خدمات گروه جهادی رویش دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان است، خاطرنشان کرد:برای اجرای طرح مذکور"۲۰ یونیت"در منطقه مذکور مستقر و نصب شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه این نوع خدمات جهادی موجب رضایت خداوند متعال می‌شود، تصریح کرد:یکی از نیازهای اساسی خانواده‌ها نیازهای پزشکی است و گروه‌های جهادی ثابت کرده‌اند با تمام توان به آموزه‌های دین مبین اسلام و منویات رهبری لبیک می‌گویند و جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند.

وی خیران و نیروهای بی‌مزد و منت جهادی را به عنوان بازوان اصلی و توانمند رسیدگی و خدمات رسانی به مناطق محروم برشمرد و افزود:کارهای جهادی در هر حد و اندازه به داشتن یک جامعه سعادتمند کمک می‌کنند و گلستانی‌ها برای مشارکت در اینگونه فعالیت ها همیشه پای کار هستند.


http://www.caspiankhabar.com/94151



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96