اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خدمات کاروان سلامت به مردم کمتر برخوردار در کلاله
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بمناسبت اعیاد شعبانیه کاروان سلامت هلال احمر در روستای ابوذر شهرستان کلاله به ۲۴۵ نفر از مردم محروم این منطقه خدمات داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، محمد حسین ییلاقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:به مناسبت اعیاد شعبانیه کاروان سلامت  هلال احمر  در روستای ابوذر از توابع شهرستان  کلاله  متوقف و بمدت یک روز به تعداد ۲۴۵ نفر از مردم کم برخوردار این منطقه خدمات مختلف بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی ارائه داد.

وی تصریح کرد:تعداد هفت پزشک و پیراپزشک داوطلب.سه پزشک متخصص در رشته های زنان و زایمان، اطفال و مغز و اعصاب، پزشک عمومی، سه کارشناس پرستاری، مامایی و تغذیه، تکنسین دارویی این کاروان سلامت را همراهی کردند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد:براساس نسخه های پیچیده شده توسط پزشکان این کاروان، داروی رایگان به ارزش ۱۶ میلیون تومان به بیماران مراجعه کننده تحویل شد.تعداد ۱۵ بسته غذایی نیز بین خانواده های محروم این روستا توزیع شد.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه شغل بسیاری از مردم روستا دامپروری است، با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان، تیم دامپزشکی در محل حضور یافته و ضمن معاینه دام ها، محل نگهداری آنها را سم‌پاشی کردند.

ییلاقی گفت:در مدت استقرار اعضای این کاروان، با خانواده شهید غلامرضا هاشم زایی دیدار کردند.برپایی ایستگاه نقاشی و کاردستی، ایستگاه بازیهای فکری و هیجانی و ارائه خدمات بشردوستانه از اقدامات دیگر این کاروان سلامت توسط تیم سحر بود.

وی بیان کرد:برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم محلات توسط هلال احمر با حضور امام جمعه و دیگر روسای ادارات، خانه هلال مهدیه در شهر کلاله به بهره برداری رسید.


http://www.caspiankhabar.com/94157



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96