اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در جلسه شورای آرد و نان گلستان مطرح شد؛

گلایه استاندار گلستان از پایین بودن کیفیت نان در برخی نانوایی‌ها
استاندار گلستان با گلایه از پایین بودن کیفیت نان در برخی از نانوایی‌های استان، گفت: باید از هر ظرفیتی برای افزایش کیفیت نان استفاده کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  علی محمد زنگانه  بعدازظهر جمعه در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان گلستان اظهار کرد:اتحادیه نانوایان استان طرح عملیاتی پیشنهادی افزایش کیفیت نان را ارائه و درخواست‌های لازم را مطرح کند تا در قالب ضوابط و امکانات به گونه‌ای عمل کنیم که در کمترین مدت زمان ممکن شاهد افزایش کفیت نان در  نانوایی ‌های استان باشیم.

 استاندار  گلستان با گلایه از پایین بودن کیفیت نان در برخی از نانوایی‌های استان گلستان، گفت:باید از هر ظرفیتی برای افزایش کیفیت نان استفاده کرد.

وی ادامه داد:آموزش به نانواها، استفاده از مواد اولیه با کیفیت، افزایش نظارت و بازرسی باید با قدرت بیشتری انجام شود تا شاهد تولید نان باکیفیت باشیم.

استاندار گلستان گفت:اشکال در فرآیند پخت نان در استان در کنار مسائل دیگر در کاهش کیفیت پخت نان تأثیرگذار است که باید بر این عرصه نظارت بیشتر شکل گیرد.

زنگانه ادامه داد:ما نمی‌خواهیم همه اقدامات از اجبار و اقدامات نظارتی باشد و از جامعه نانوایان استان انتظار داریم در یک اقدام جمعی و مشارکتی با همدیگر کمک کنیم که کیفیت نان در استان را افزایش دهیم.


http://www.caspiankhabar.com/94159



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96