اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه موقت گرگان: قانون "حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان" شفاف‌سازی شود
امام جمعه موقت گرگان با اشاره به قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: ابعاد گوناگون این قانون نیازمند شفاف‌سازی است.

به گزارش  کاسپین خبر  بله نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه های  نماز جمعه  گرگان با اشاره به ولادت امام حسین(ع)و روز پاسدار اظهار داشت:عنوان پاسداران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، یعنی گروهی که وظیفه پاسداری و حفاظت از دستاوردهای ملت ایران و انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

امام جمعه موقت گرگان افزود:سپاه نه تنها در میدان جنگ بلکه در همه میادین و سازندگی، کمک به مستضعفان، محرومان و نیازمندان، فعالیت های فرهنگی و در همه زمینه‌ها حضور دارند.

وی یادآور شد:سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)روز جانباز نامگذاری شده که این گروه از افراد جامعه در اعتلای اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش مهمی داشتند و به جانبازی رسیدند.افراد سالم شرایط جانبازان را که سال‌های سختی را سپری کردند، نمی‌توانند درک کنند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به فرارسیدن روز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت:ابعاد گوناگون این قانون نیازمند شفاف‌سازی است.این قانون و ثبت کنندگان این روز در تقویم ملی مشخص نکردند که چه کسی باید از مصرف کننده حمایت کند.

وی اظهار کرد:در این قانون مشخص نیست که آیا باید فروشنده ارزاق و مایحتاج روزانه مردم را ارزان بفروشد یا تولیدکنندگان باید با تولید بیشتر و قیمت کمتر کالاها را به بازار عرضه کنند.

وی با بیان این که سالروز ولادت امام سجاد(ع)روز صحیفه سجادیه نیز نامگذاری شده، اضافه کرد:همه مسلمانان به سختی‌ها و مشکلاتی که آن امام بعد از حادثه کربلا کشیدند را می‌دانند و باید از شرایط و نحوه رفتار ان امام الگو و درس بگیریم.


http://www.caspiankhabar.com/94161



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

نماز جمعه


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96