اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری ۳ تن از کارکنان یکی از ادارات استان هنگام دریافت رشوه
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند .

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، حیدر آسیابی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:سه نفر از کارکنان یکی از ادارات استان در هنگام دریافت رشوه دستگیر شدند.

وی ادامه داد:این افراد برای ارائه تصویر اسناد قدیمی یک زمین 2 هزار متری در بلوار ناهارخوران گرگان به ارزش 180 میلیارد تومان که یکی از مناطق گران قیمت این شهر است، تقاضای دریافت رشوه کرده بودند.

رییس کل  دادگستری  گلستان افزود:متهمان تسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان و اداره ثبت اسناد و املاک استان شناسایی و در زمان دریافت 600 میلیون تومان رشوه دستگیر شدند.

آسیابی گفت:برای خاتمه دادن به دعوای ملکی دو نفر بر سر این زمین ، تصویر این اسناد قدیمی تعیین کننده بود که متهمان با استفاده از این فرصت برای ارائه این تصاویر از یکی از طرفین پرونده درخواست پول کرده بودند که شناسایی شدند.

وی ادامه داد:متهمان فعلا بازداشت هستند و تحقیقات ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد:شهروندان به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و اطلاع دهند و یا حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان ، بلوار شهید کلانتری(کمربندی)، خیابان دانشجو ، دادگستری کل مراجعه کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94188



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96