اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کمیسیون گردشگری شورای گرگان:

تردد خودرو در پارک جنگلی النگدره گرگان از سال جدید ممکن می شود
رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی گرگان گفت: به سبب تقاضای شهروندان، امکان تردد محدود خودرو در پارک جنگلی النگدره گرگان از آغاز سال جدید ممکن می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، علی اکبر بصیر نیا شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:پارک جنگلی  النگدره  از ابتدای سال ۱۴۰۲ بعد از مرمت و باز سازی جاده سلامت بازگشایی می‌شود.

رئیس کمیسیون  گردشگری  و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر گرگان افزود:این تصمیم به دلیل درخواست‌های مکرر مردم و همشهریان و همچنین مسافران مبنی بر اینکه یک روز در هفته بتوانند با خودرو در محور النگدره تردد کنند، اتخاذ شده است.

وی ادامه داد:در همین راستا، در کمیسیون گردشگری و همچنین در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان مصوب شد که شهرداری گرگان یک روز در هفته، این محور را برای استفاده همشهریان و مسافران بعد از مرمت و باز سازی جاده سلامت پارک جنگلی النگدره به صورت آزمایشی تا ۶ ماه بازگشایی کند.

لازم به ذکر است که ورود خودرو به پارک جنگلی النگدره از زمان شیوع کرونا،  ممنوع شده و برای حفاظت و حراست از طبیعت همچنان ادامه داشته است.

این محور به عنوان پیاده راه استفاده شده و خودروهای برقی برای تردد در آن بکارگیری می‌شد.

بازگشایی النگدره به روی خودروها، و این تصمیم شورای شهر گرگان، با مخالفت برخی از سمن‌های حامی طبیعت در گرگان مواجه شده و اعتراض بسیاری را به دنبال داشته است.


http://www.caspiankhabar.com/94199



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96