اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان: سایت زباله آزادشهر جابه‌جا می‌شود
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: جابه‌جایی سایت زباله آزادشهر را از باب حقوق عامه پیگیری می‌کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان، حیدر آسیابی در بازدید از سایت زباله آزادشهر، اظهار داشت: جابه‌جایی این سایت مطالبه مردمی است و ما در دادگستری استان نیز از باب حقوق عامه به این موضوع ورود کرده‌ایم.

وی افزود:پرونده حقوق عامه در این باره، هم در دادستانی آزادشهر و هم در دادسرای مرکز استان تشکیل شده است و پیگیر این موضوع خواهیم بود.

آسیابی ادامه داد:به اذعان خود مسئولان شهرستان و کارشناسان، ساخت این سایت از همان ابتدا در مکان فعلی به دلیل نزدیکی به واحدهای مسکونی و قرار گرفتن در کنار زمین‌های کشاورزی منطقه اشتباه بود و در جابه‌جایی سایت از مکان فعلی تردید وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد:متاسفانه هنوز برای مکان جدید سایت، اختلاف نظر وجود دارد و برنامه دقیق و مشخصی از سوی متولیان برای انتقال و جابه‌جایی آن ارائه نشده است.

وی ادامه داد:هدف ما از بازدید بررسی وضعیت موجود و مطالبه برنامه مشخص و زمان‌بندی از مسئولان امر برای جابه‌جایی سایت زباله است.

رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان در ادامه بازرسی‌های دوره‌ای خود به حوزه قضایی آزادشهر رفتند و پس از بررسی کیفی و کمی رسیدگی به پرونده‌ها و پاسخگویی به مراجعان، از سایت زباله آزادشهر بازدید کردند.


http://www.caspiankhabar.com/94201



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96