اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در ایام نوروز، هیچ عملیات عمرانی در محورهای گلستان انجام نمی شود
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در ایام نوروز، هیچ عملیات عمرانی، به غیر از ایمن سازی، به منظور افزایش ایمنی در محورهای اصلی استان انجام نمی شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ملک گفت:از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون به منظور افزایش ایمنی و کیفیت تردد کاربران جاده ای، هم اکنون بیش از ۱۶۰ کیلومتر عملیات راهسازی در استان گلستان در حال اجرا است.

مدیر کل  راه و شهرسازی  گلستان ادامه داد:در روز‌های اخیر، اقدامات متعددی در حوزه راه، اعم از حاشیه سازی، نصب تابلو علائم و کاهش افتادگی جاده‌ها برای ایجاد ایمنی در محور‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود:همچنین در ایام نوروز، هیچ عملیات عمرانی، به غیر از ایمن سازی، به منظور افزایش ایمنی در محور‌های اصلی استان انجام نمی‌شود.

ملک گفت:با توجه به اینکه در روز‌های آغازین سال شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات هستیم، به تمامی مسافران پیشنهاد می‌شود با تجهیزات کامل سفر کرده و نسبت به کاهش سرعت در روز‌های بارانی اقدام کنند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با اشاره به پویش همراهان سفر ایمن در استان، گفت:با توجه به شعار وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۲، پویش همراهان سفر ایمن با رویکرد افزایش ایمنی و شادی برای مسافران و گردشگران آغاز شده است.

او افزود:این پویش در چهار مجتمع خدمات رفاهی در محور نوکنده گرگان، گرگان علی آباد، گالیکش به مینودشت و گنبدکاووس به اینچه برون اجرا می‌شود.

ملک در ادامه گفت:با توجه به اینکه برای داشتن یک سفر امن، رانندگان باید پس از هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند، همکاران ما در ایستگاه‌های پویش همراهان سفر ایمن آماده خدمت رسانی به کار بران جاده‌ای هستند.

مدیرکل راه و شهرسای گلستان افزود:مسافران می‌توانند در این ایستگاه‌ها علاوه بر کسب اطلاعات جاده ای، از برنامه‌های مفرح و آموزنده بهر‌مند شوند.

او با بیان اینکه در دولت سیزدهم بیش از دو هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقل استان هزینه شده، گفت:مجموع مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان گلستان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

ملک ادامه داد:دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در گلستان، عملیات راهسازی ۳۰ کیلومتر از بزرگراه‌های استان را در دستور کار دارند که تا کنون ۱۵ کیلومتر از آن به اتمام رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه معضل افتادگی شانه در محور آق قلا تا سه راهی انبار الوم رفع شده، گفت:در محور بندر ترکمن به آق قلا که یکی از نقاط حادثه خیز استان است، این اداره کل با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ساخت و ایمن سازی ۳۴ کیلومتر از این محور را بر عهده دارد.


http://www.caspiankhabar.com/94235



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96