اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ورود مسافران نوروزی به گلستان چشم‌گیر از سال‌های قبل است
استاندار گلستان گفت: ورود مسافران نوروزی به استان برای استفاده از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان چشم‌گیر و بیش‌تر از سال‌های قبل است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز سه‌شنبه در اولین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد:گلستان به جای معبر گردشگران در حال تبدیل به مقصد  گردشگری  است.

وی بیان کرد:گلستان با وجود ۹۵ نقطه حادثه خیز، دومین استان کشور به لحاظ دارا بودن نقاط حادثه خیز است و با همت تمامی دلسوزان استان تلاش برای رفع این نقاط در دولت سیزدهم ادامه دارد.

 استاندار  گلستان ادامه داد:اقدامات و خدمات حوزه راهداری استان قابل تقدیر است و به هیچ عنوان قابل مقایسه با سال های گذشته نیست

زنگانه گفت:راه‌اندازی پویش‌هایی مانند"منهای ۱۰"در توصیه به کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت خودروها می‌تواند به کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای کمک کند.

وی گفت:رشد ۱۸ درصدی حضور مسافران در گلستان و ۲۵ درصدی اقامت و ماندگاری مسافران در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته امیدوارکننده و رضایت‌آفرین است.

وی ادامه داد:اعلام شعار امسال مبنی بر«مهار تورم و رشد تولید»از سوی مقام معظم رهبری حکیمانه، مدبرانه ، بسیار فنی و مدیریتی است چرا که در شرایط فعلی اگر مراقبت لازم صورت نگیرد دچار رکود تورمی می‌شویم و این نشان از هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب دارد.


http://www.caspiankhabar.com/94239



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96