اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستور ویژه استاندار به اراده‌کل راهداری گلستان در آشکارسازی نقاط پرتصادف
استاندار گلستان به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان دستور داد با سرعت نسبت به آشکارسازی نقاط حادثه خیز جاده‌های استان اقدام کند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه ستاد راهبردی ایمنی سفر استان گلستان اظهار کرد:موضوع تصادفات یک موضوع بسیار جدی است و نباید در موضوع تصادفات فقط به آمار فوتی توجه کرد بلکه سوانح جرحی و حتی خسارتی بار مادی و معنوی بر جامعه تحمیل می‌کند.

وی ادامه داد:باید از ظرفیت بیمه‌ها در پیشگیری از تصادفات استفاده کنیم و به طور قطع با مبلغی کمتر از جبران خسارت‌ها می‌توان از بروز سوانح پیشگیری کرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد:در استان گلستان ۹۵ نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که پس از استان تهران دومین استان در این زمینه هستیم.

زنگانه بیان کرد:۱۷ کیلومتر از جاده بندرترکمن به آق‌قلا که یکی از محورهای پرتصادف محسوب می‌شود تعریض شده و زیر بار ترافیکی رفته است که اقدام مهمی پس از سال‌ها بوده که دولت سیزدهم آن را رقم زده است.

وی افزود:اداره‌کل  راهداری  و‌حمل و نقل جاده‌ای از امروز تا پایان تعطیلات نسبت به افزایش چشمگیر چراغ‌های هشدار در سطح جاده‌ها و بهره‌گیری از نیروهای داوطلب در آشکارسازی نقاط پرخطر استفاده کند.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت توجه به ایمنی سفر، گفت:۲۰ درصد ماندگاری مسافر در استان گلستان افزایش پیدا کرده است.

زنگانه گفت:تنها عامل انسانی در وقوع تصادفات نقش ندارد بلکه ایمنی مسیر و فرهنگ سازی در حوزه ترافیک امر بسیار مهم و اساسی است.


http://www.caspiankhabar.com/94248



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96