اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

پلمب ۷ واحد صنفی متخلف در گلستان/ ۳۶۴۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از پلمب هفت واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در سطح استان خبر داد و گفت: سلامت مردم خط قرمز ما است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، دکتر موسی‌الرضا شبیهی امروز یکشنبه ۶ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه بسیج سلامت نوروزی با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع سویه جدید اُمیکرون در تجمعات و مراکز پر تردد، ایمنی مواد غذایی و آب در سطح عرضه و کنترل دخانیات به منظور پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در حال انجام است.

وی از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود:این طرح تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.در این طرح بازرسان بهداشت محیط با تجهیزات پرتابل سنجش و نمونه‌برداری از آب به‌صورت سرزده و مستمر از هشت صبح تا هشت شب در ساعت‌های اداری و غیراداری و روزهای تعطیل نظارت فعال خواهند داشت.

معاون  بهداشتی  دانشگاه تاکید کرد:تا امروز ۶ فروردین ماه جاری ۱۴ هزار و ۲۶۹ مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و اماکن عمومی انجام شد و ۲۴۳ مورد از واحدهای صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

شبیهی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی هفت واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شده است، تصریح کرد:در بازرسی انجام‌شده سه هزار و ۶۴۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است، همچنین سه هزار و ۲۱۸ مورد کلرسنجی از آب شرب صورت گرفته است.


http://www.caspiankhabar.com/94252



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96