اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در گلستان اعلام شد
رئیس پلیس راهور استان گلستان از محدودیت‌های ترافیکی پلیس در روز قدس در مرکز استان گلستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری شب قدر امشب در گلستان و راهپیمایی  روز قدس  در 25فروردین در استان اظهارداشت:محدودیت ترافیکی امشب و صبح فردا در گرگان اجرا می شود.

 وی تصریح کرد:با توجه به اینکه امشب شب بیست و سوم ماه رمضان و آخرین شب قدر است محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 20 شب در مساجد و مصلای مرکز استان اعمال شده و از تردد انواع وسائل نقلیه در این مکان‌ها خودداری می‌شود.

بسطامی افزود:از آنجایی که مراسم روز قدس در گرگان از ساعت 10 صبح از چهار راه میدان آغاز شده و تا خیابان امام خمینی(ره)و میدان وحدت(شهرداری)و خیابان شهدا و تقاطع خیابان شهدا به مصلای نماز جمعه ادامه دارد محدودیت ترافیکی از ساعت هشت صبح اجرا می‌شود.

رئیس  پلیس راهور  گلستان از اعمال محدودیت ترافیکی در تمامی خیابان‌های منتهی به خیابان امام خمینی(ره)گرگان خبر داد و تصریح کرد:مسیرهای منتهی به چهار راه میدان از سمت میدان مازندران، از چهارراه آتش‌نشانی، میدان سرخواجه و خیابان‌های منتهی به حضرت امام خمینی(ره)محدودیت ترافیکی خواهند داشت.

بسطامی تاکید کرد:همچنین طرح ترافیکی روز قدس در میدان شهرداری از خیابان پاسداران سه راهی پارک شهر و بانک ملی شعبه بهارستان از خیابان بهشتی و در خیابان شهدا نیز تمامی خیابان‌های شهدا و در مصلی از گلشن 10، لاله 13 و رسالت 24 و قسمت جنوبی مصلای نماز جمعه اجرا می‌شود و از ورود انواع وسائل نقلیه جلوگیری خواهد شد و چنانچه کسانی به هر نحوی خودروی پارک‌شده خود را مشاهده نکردند با تلفن 120 یا 110 تماس بگیرند تا از محل خودروی خود مطلع شوند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ راهپیمایی روز قدس امسال با شعار«فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی»؛ در نقاط مختلف استان در سطح شهرها، بخش‌ها و دهستان‌ها برگزار می‌شود و مراسم راهپیمایی روز قدس در گرگان مرکز استان گلستان از ساعت 10 صبح جمعه 25 اسفند از چهارراه میدان به سمت خیابان حضرت امام(ره)-میدان شهرداری-خیابان شهدا-چهارراه شهدا و مصلای وحدت برگزار می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/94293



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96