اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بازداشت یکی دیگر از مدیران شهرداری گرگان به اتهام تخلف مالی/ آخرین وضعیت پرونده شهردار سابق گرگان
یکی از مدیران شهرداری گرگان که در دوره مدیریتی شهردار سابق در تیم بسکتبال شهرداری گرگان مسوولیت داشته است با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، یکی دیگر از مدیران  شهرداری  گرگان که در دوره مدیریتی شهردار سابق در تیم بسکتبال شهرداری گرگان مسوولیت داشته، با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

این فرد که هم اکنون نیز در شهرداری دارای مسوولیت است روز گذشته به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گرگان احضار و پس از تحقیقات انجام شده توسط بازپرس، به دلیل ناکافی بودن مدارک و دفاعیات و به منظور اجرای تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

دادستان مرکز استان گلستان اظهار کرد:این کارمند شهرداری در ادامه تحقیقات پرونده مربوط به دومین عضو بازداشتی شورای این شهر، بازداشت شده است.

محمود اسپانلو افزود:متهم پس از احضار به دادسرا و ارائه توضیحات به بازپرس پرونده و تفهیم اتهام ، بازداشت و فعلا روانه زندان شد.

دادستان اسپانلو گفت:علاوه بر این فرد، دیروز یک کارچاق کن هم مربوط به پرونده‌های شهرداری گرگان دستگیر شده است.

وی افزود:این فرد با یکی از مدیران شهری گرگان که اسفند پارسال بازداشت شد ، در ارتباط است.

دادستان مرکز استان گفت:سال گذشته شهردار ، دو عضو شورای شهر و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان در مجموع ۹ نفر بازداشت شدند که پرونده آنها در مرحله پایانی تحقیقات است و به زودی کیفرخواست صادر می شود.

شهریور سال گذشته با ورود  دادستانی  به پرونده  تخلف ات گسترده در شهرداری گرگان، شهردار سابق گرگان به اتهام رشوه دستگیر و به زودی کیفرخواست این پرونده صادر و به دادگاه ارسال خواهد شد.

مدتی پس از این دستگیری، یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز با همین عنوان اتهامی دستگیر و در اسفندماه سال گذشته نیز دومین عضو این شورا نیز با همین عنوان اتهامی توسط مقام قضایی بازداشت شد.

در این سیر دستگیری‌ها تعدادی از کارمندان شهرداری گرگان نیز بازداشت شدند و روز گذشته نیز یکی دیگر از مدیران شهرداری توسط مقام قضایی با اتهام تخلفات مالی بازداشت شد.


http://www.caspiankhabar.com/94303



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96