اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نخستین بانوی گلستانی در دولت سیزدهم فرماندار کردکوی شد
باحضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان، نخستین بانوی گلستانی در دولت سیزدهم به عنوان فرماندار کردکوی معارفه شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، سید علی مهاجر در جلسه شورای اداری با موضوع تکریم و معارفه  فرماندار   کردکوی  اظهار کرد:دولت سیزدهم وعده داده که از ظرفیت بانوان فرهیخته و شایسته در حوزه های مدیریتی مختلف استفاده نماید و استاندار نیز در راستای عمل به این وعده فرماندار کردکوی را از جامعه بانوان انتخاب نمود.

وی تصریح کرد:با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری استفاده از ظرفیت بانوان فرهیخته، دانشمند و محرب در رده های گوناگون تصمیم گیری و تصمیم سازی بسیار موثر و مهم است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان خاطرنشان کرد:جلسات تکریم و معارفه جلسه عبرت برای تمامی مدیران و افرادی است که مسئولیتی داشته و باید به مردم خدمت کنند.این افراد آگاه باشند که عمر خدمت و مسئولیت کوتاهتر از زمانی است که تصور می کنیم و خیلی زود دیر می شود.

وی ادامه داد:از همه مدیران و ظرفیت های مختلف شهرستان و استان تقاضا دارم تا با هم افزایی و همفکری، این بانوی گلستانی را کمک کرده و راه هرگونه سواستفاده دشمن را سد نمایند.

مهاجر گفت:سهم مدیریتی استان گلستان دوهزارو ۳۷ نفر بوده که از این تعداد ۲۰ درصد برای بانوان فرهیخته و شایسته در حوزه مدیریتی در نظر گرفته شده و تاکنون ۱۱ درصد آن اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران در حوزه کار و عمل باید ادبیات کار را رعایت کنند بیان کرد:با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب به‌کارگیری از ظرفیت مردمی به عنوان حلقه میانی در حوزه کار و عمل بسیار مهم بوده و از ادبیات کار است.در شهرستان کردکوی از این ظرفیت با تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی به‌خوبی استفاده شده و ما شاهد برپایی و برگزاری سفره های افطاری و یادواره های شهدا هستیم که تاکنون بدین شکل در استان برگزار نشده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان ابراز کرد:فرماندار به عنوان پدر اجتماعی و حاکمیتی شهرستان باید محور وحدت در شورای تامین و شورای اداری بوده و از هر ظرفیتی با هر سلیقه سیاسی و جناحی استفاده کند.

وی یادآور شد:در جنگ ترکیبی کنونی که دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی راه انداخته به مانند هشت سال دفاع مقدس به کار شبانه روزی جهادی و انقلابی نیاز داریم.

۴۹۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای شهرستان کردکوی جذب شد

فرماندار سابق شهرستان کردکوی در این جلسه گفت:در سال گذشته سهم شهرستان کردکوی از محل انواع تسهیلات بانکی مانند تبصره ۱۶ و ۱۸، مشاغل خانگی و غیره مبلغ ۱۴۸ میلیارد تومان بود که با همکاری همه مدیران دستگاه اجرایی شهرستان مبلغ ۴۹۴ میلیارد تومان جذب شد و زمینه اشتغال برای یکهزارو ۵۷۹ نفر را فراهم کرد.

محمدباقر مولایی فر اظهار کرد:در سفر رئیس جمهور به استان گلستان بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای شهرستان کردکوی مصوب شد و ۱۹ کارخانه و واحد تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید برگشتند.

فرماندار جدید شهرستان کردکوی نیز در مراسم معارفه خود گفت:مقام معظم رهبری، زن مسلمان ایرانی را به عنوان الگوی سوم زن معرفی کرده که بدون تکیه به شرق یا غرب و براساس سیره پیامبر اکرم(ص)و ائمه اطهار(ع)پرورش پیدا می کند.

فرشته ترک اظهار کرد:یک زن فرهیخته و شایسته علاوه بر اینکه مادر و همسر نمونه ای بوده و در خانواده نقش آفرینی می کند در اجتماع نیز با رعایت تمام موازین اسلامی می تواند نقش فعالی داشته باشد.


http://www.caspiankhabar.com/94309



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96