اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عضو شورای شهر گرگان:

کاهش تخلفات مدیریت شهری گرگان با تقویت نظارت مردم میسر می شود
عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: نقش آفرینی اندک مردم در امور نظارتی و پرهیز از شفافیت‌ها سبب شده تا مدیریت شهری گرگان در هفته‌های اخیر با مشکلات حقوقی و چالش‌های مالی روبرو شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سید غلامرضا موسوی اظهار کرد:برای عبور از حواشی اخیر و مشکلات فراروی مدیریت شهری  گرگان  باید وفاق و همدلی بین اعضای شورا تقویت شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود:با وجود آنکه شورای اسلامی گرگان در حوزه سیاست گذاری کلان توسعه شهری دارای برنامه ریزی هستند اما در بخش  نظارت  با یک چالش بزرگ دست به گریبان است.

وی گفت:در بدنه قبلی  شورای شهر  از نظر برخی تخصص‌ها مانند مالی و حقوقی دچار مضیقه و تنگنا بودیم و همین امر مباحث نظارتی را سخت کرده بود.

موسوی گفت:توزیع ناعادلانه برخی منابع مالی و امکانات هم در شهر گرگان مشهود است، در حالی که مناطق پایین شهر گرگان از داشتن یک اتوبوس شرکت واحد مناسب در تنگنا قرار دارند اما لاکچری ترین این امکانات در مناطق بالاشهر وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد:اگر به دنبال کاهش مشکلات مدیریت شهری گرگان هستیم باید عدالت در تخصیص امکانات و حتی به کارگیری کارشناسان و مشاوران را منظور کنیم، متأسفانه در برخی دوره‌ها، میزان نفوذ ریش سفیدان محلات و تعداد آرای مؤثر آنها در انتخابات تعیین کننده حضور کارشناسان در کمیسون ها بوده که منجر به تضعیف مصوبات کمیسیون‌ها شده است.


http://www.caspiankhabar.com/94321



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96