اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان خبر داد:

تجهیز ۵۵ کیلومتر از جاده‌های گلستان به روشنایی جدید
استاندار گلستان با اشاره به اهمیت ضریب نوری جاده های استان، گفت: اجرای روشنایی جدید در ۵۵ کیلومتر از جاده‌های استان گلستان در دست اجرا است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، دکتر علی‌محمد زنگانه امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه روشنایی در محور آزادشهر به دلند، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:یکی از مشکلاتی که در بدو شروع به کار دولت سیزدهم و حضور ما در استان گلستان با آن مواجه بودیم این بود که نزدیک به ۸۰ کیلومتر از مسیرها و راه‌های اصلی استان مشکل روشنایی داشتند.

وی با اشاره به اینکه عدم مجهز بودن جاده‌های گلستان به روشنایی، یک مسأله مضاعف برای بروز حوادث و مشکلات بعدی ناشی از آن شده بود، افزود:در سال گذشته در ۱۶ کیلومتر از راه‌های استان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان روشنایی جدید نصب شد.

 استاندار  گلستان خاطرنشان کرد:در حال حاضر نیز اداره‌کل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با یک همت جهادی در حال نصب روشنایی جدید در ۱۲ کیلومتر از راه‌های استان گلستان هستند که ۲۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.

زنگانه با بیان اینکه در سال جاری نیز هدف‌گذاری ما برای احداث روشنایی جدید برای ۲۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان است، ادامه داد:مسیر آزادشهر به دلند نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان خردادماه روشنایی جدید آن به بهره‌برداری خواهد رسید تا از حوادثی که در این منطقه رخ می‌داد پیشگیری شود.


http://www.caspiankhabar.com/94331



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96