اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



صدور کیفرخواست متهمان فساد شهرداری و شورای شهر گرگان/‌ ۲ عضو شورا تعلیق شدند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: کیفرخواست همه متهمان پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر گرگان صادر شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان، محمود اسپانلو اظهارداشت:در این پرونده برای شهردار سابق گرگان، دو عضو  شورای شهر ، 2 نفر از مدیران شهری  شهرداری  ، 4 کارمند شهرداری، 3 پیمانکار شهرداری ،یک کارچاق کن و 16 فرد خارج از شهرداری که با این پرونده مرتبطند، کیفرخواست صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود:پرونده یک عضو شورا پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی و صدور رای، به دادگاه کیفری یک استان و پرونده بقیه متهمان به دادگاه کیفری 2 گرگان، فرستاده شد.

اسپانلو گفت:همه متهمان تا زمان صدور رای دادگاه، با تودیع وثیقه فعلا آزاد هستند.

دادستان اسپانلو افزود:به استناد ماده 7 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری، دو عضو شورای شهر و 2 تَن از مدیرانِ شهری و 4 کارمند متهم در این پرونده، فعلا از شغل و سِمت سازمانی، تعلیق هستند و این افراد حق حضور در شورای شهر و شهرداری گرگان را ندارند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت:شهردار سابق گرگان، یک پرونده باز دیگر هم در دادسرای گرگان دارد که در حال رسیدگی است.

سال گذشته، شهردار، دو عضو شورای شهر و چند نفر از کارمندان شهرداری گرگان همراه با یک کارچاق کن و سه پیمانکار و چند نفر دیگر بازداشت شدند.


http://www.caspiankhabar.com/94337



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96