اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کارشناس هواشناسی گلستان خبر داد:

هشدار بارش‌های نقطه‌ای سنگین و برخورد صاعقه در گلستان
کارشناس هواشناسی گلستان از افزایش شدت بارش‌های نقطه‌ای، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر در این استان تا آخر هفته خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سمیه ملاحی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده به ویژه در ارتفاعات و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر تا آخر هفته، در استان گلستان پیش‌بینی می‌شود. 

وی بیان کرد:از امروز با تقویت جریانات شمالی و نفوذ سامانه بارشی به استان، تا اواخر وقت پنجشنبه، افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد نسبتاً شدید موقتی، پدیده مه، احتمال تگرگ، تلاطم دریا و کاهش نسبی دما، تداوم خواهد داشت.

کارشناس  هواشناسی  گلستان اضافه کرد:با توجه به ماهیت فصل بهار و افزایش شدت بارش‌ها به صورت نقطه‌ای، در این مدت احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در مناطق شیبدار و آبگرفتگی برخی معابر، اختلال در تردد جاده‌ای و برخورد صاعقه، مورد انتظار است.

ملاحی با اشاره به اینکه تا پایان هفته دریا مواج و طوفانی پیش‌بینی شده است، تأکید کرد:در این مدت اجتناب از چرای دام در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها، پرهیز از اسکان در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و احتیاط در ترددهای جاده‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی و انجام تمهیدات پیشگیرانه توصیه می‌شود.
 


http://www.caspiankhabar.com/94338



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

هواشناسی


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96