اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت مردم ایران اسلامی است
امام جمعه گرگان آزادسازی خرمشهر را نماد مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام دانست و گفت: ملت‌های مظلوم و تحت ستم عالم هیچ چاره‌ای به جز مقاومت در برابر استعمارگران ندارند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های  نماز جمعه  گرگان با اشاره به سالروز فتح  خرمشهر  در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، اظهار داشت:آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهانی است.

وی افزود:بزرگترین درسی که آزادسازی خرمشهر به ما داد این بود که در هر شرایطی باید در برابر مستکبران مقاومت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان تصریح کرد:صدام و رژیم بعث عراق اشغال خرمشهر را برای خود افتخار بسیار بزرگی دانسته و بر روی در و دیوار آن نوشته بودند ما آمده ایم که بمانیم و به هیچ عنوان گمان نمی‌کردند که ما بتوانیم این شهر را از چنگال آنها آزاد کنیم.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه فرماندهان ارشد ارتش بعث عراق نگه داشتن خرمشهر را معادل حفظ عراق می‌دانستند، گفت:علی‌رغم تمام تلاش‌های کشور عراق ملت شریف ایران توانست با مقاومت و ایثار جوانان این مرز و بوم خرمشهر را در سوم خرداد سال 61 از چنگال رژیم بعثی آزاد کند.

نورمفیدی با تاکید اینکه ملت‌های مظلوم و تحت ستم عالم هیچ چاره‌ای به جز مقاومت در برابر استعمارگران ندارند، گفت:لیبی و سوریه دو کشوری بودند که هر دو در مقابل زیاده خواهی آمریکا قرار گرفتند،‌لیبی تسلیم شدو سوریه با راهنمایی سردار سلیمانی راه مقاومت را در پیش گرفت که در نتیجه این تصمیم رئیس جمهور لیبی با خفت و خواری کشته، اما کشور سوریه به سربلندی رسید.

امام جمعه گرگان گفت:انتخاب سالروز تولد حضرت معصومه(س)به عنوان روز دختر را انتخاب شایسته و نیکو دانست و افزود:حضرت معصومه(س)به خوبی درک کرده بود که انتقال امام رضا(ع)توسط خلیفه عباسی به مشهد از روی خیرخواهی نبوده به همین علت به کشور ایران هجرت کرد که در نتیجه هجرت آن حضرت، امروز شهر مقدس قم پایتخت معنوی جهان اسلام است.


http://www.caspiankhabar.com/94380



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96