اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تحلیف عضو جدید شورای شهر گرگان برگزار شد
مراسم تحلیف دومین عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر گرگان امروز به صورت رسمی با حضور معاون فرماندار گرگان برگزار شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، ️مراسم تحلیف«ابوالفضل تجری»عضو جانشین شورای اسلامی شهر گرگان عصر امروز در یکصد و سی و دومین جلسه رسمی و علنی شورا با حضور«حجت یزدویی»معاون عمرانی فرماندار گرگان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان در سالن جلسات  شورای شهر  برگزار شد.

پیش از این نیز «سید غلامرضا موسوی»نخستین عضو جایگزینی بود که با برگزاری مراسم تحلیف به عضویت شورای اسلامی شهر گرگان درآمد.

این دو عضو در پی دستگیری دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به اتهام تخلفات مالی و تعلیق از عضویت در شورا و  شهرداری  معارفه و جایگزین اعضای دستگیر شده شدند.

گفتنی است، بنا بر اعلام دادستان عمومی و انقلاب گرگان شبکه فساد مالی در شورا و شهرداری گرگان با دستگیری تعدادی از مدیر ارشد، کارکنان و مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان متلاشی شد.

لازم به ذکر است، کیفرخواست پرونده تمامی افراد دستگیر شده صادر شده و در مرحله رسیدگی در دادگاه است.

مشروح کیفرخواست متهمان فساد مالی در شهرداری گرگان

به گفته  محمود اسپانلو  دادستان گرگان، در این پرونده برای شهردار سابق گرگان، دو عضو شورای شهر ،  دو تن از مدیران شهری شهرداری ، چهار کارمند شهرداری، سه پیمانکار شهرداری، یک کارچاق کن و ۱۶ فرد خارج از شهرداری که با این پرونده مرتبط هستند، کیفرخواست صادر شده است.

وی افزود:پرونده یک عضو شورا پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی و صدور رای، به دادگاه کیفری یک استان و پرونده بقیه متهمان به دادگاه کیفری دو گرگان، فرستاده شد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان تاکید کرد:همه متهمان تا زمان صدور رای دادگاه، با تودیع وثیقه فعلا آزاد هستند و به استناد ماده هفت قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری، دو عضو شورای شهر و دو تن از مدیران شهری و چهار کارمند متهم در این پرونده ، فعلا از شغل و سمت سازمانی ، تعلیق هستند و این افراد حق حضور در شورای شهر و شهرداری گرگان را ندارند.

اسپانلو گفت: شهردار سابق گرگان، یک پرونده باز دیگر هم در دادسرای گرگان دارد که در حال رسیدگی است.


http://www.caspiankhabar.com/94401



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96