اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در شاهرود رخ داد؛

سانحه برای خودروی رئیس پلیس راه و رئیس پلیس راهور گلستان
تصادف«رخ به رخ» یک دستگاه خودروی سمند با یک خودروی دنا در محور مجن شاهرود ۹ مصدوم بر جا گذاشت که رئیس پلیس راه استان گلستان در بین مصدومان است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سانحه برخورد دو خودرو در محور مجن به  شاهرود  منجر به مصدوم شدن ۹ نفر شد که رئیس پلیس راه و راهور استان گلستان نیز در بین مصدومان هستند.

 تصادف «رخ به رخ»یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه خودروی سواری دنا در جاده مجن-شاهرود سبب مصدومیت رئیس پلیس راه و رئیس  پلیس راهور  استان گلستان به همراه هفت نفر دیگر شد.

آن گونه که مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اعلام کرده است، این حادثه ترافیکی بعدازظهر روز گذشته«شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۲»در محور مجن به شاهرود بین شرکت سیمان و دوراهی تاش به مجن رخ داده است.

سرهنگ شهرکی، رییس پلیس راه و سرهنگ بسطامی رئیس پلیس راهور استان گلستان به همراه چند تن از کارکنان انتظامی این استان در حال انجام مأموریت بودند.

فرماندار شاهرود با تأیید این خبر، افزوده است:مصدومان حادثه ۹ نفر با سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع)شاهرود انتقال یافتند و حال عمومی تمامی مصدومان رضایت بخش است.


http://www.caspiankhabar.com/94413



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96