اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هشدار احتمال حریق در جنگلها و مراتع استان گلستان تا پایان هفته
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان گفت: افزایش دما در روزهای آتی خطر احتمال وقوع حریق در جنگلها و مراتع استان را افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری کاسپین خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزدرای استان گلستان، عیسی گلبینی با اعلام این خبر افزود:با توجه به استمرار افزایش دما در روزهای آتی احتمال وقوع حریق در جنگل‌ها و مراتع افزایش می یابد لذا لازم است تمامی اقدامات پیشگیرانه به جد مورد لحاظ واقع شود.

وی ادامه داد:تمامی نیروهای  منابع طبیعی  و امکانات مرتبط با اطفای  حریق  در آماده‌باش کامل می باشند و از اکنون تا پایان فصل گرما هوا و کاهش درجه حرارت، به‌صورت آماده‌باش خواهند بود.

گلبینی ابراز داشت:مهم‌ترین توصیه ما به شهروندان و طبیعت دوستان این است که نکات ایمنی و مراقبت‌های لازم در پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرایط گرمای هوا را رعایت و از روشن کردن آتش، رها کردن سیگار، چوب کبریت و مخصوصاً آتش زدن درختان خشک و استفاده از هر وسیله قابل اشتعال دیگری در طبیعت خودداری کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان از هم استانی های تقاضا کرد تا در صورت مشاهده هرگونه حریق مراتب را از طریق سامانه 1504 و 139 به نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری اعلام نموده تا در اسرع وقت رسیدگی شود.


http://www.caspiankhabar.com/94428



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96