اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کاهش ۶ درصدی سرقت در استان گلستان
رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به کاهش ۶ درصدی سرقت در استان، گفت: مرکز مراقبت پس از خروج زندانیان برای کمک به اشتغالزایی محکومان پس از آزادی از زندان فعال‌تر شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان، حیدر آسیابی در جلسه ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار اظهارداشت:مجموعه اقدامات قضایی و انتظامی شامل برخورد قاطع با سارقان، افزایش شناسایی و دستگیری سارقان و رویه واحد شعب اجرای احکام کیفری حوزه های قضایی استان از جمله تلاش هایی است که خروجی آن ، کاهش 6 درصدی  سرقت  در استان بدنبال داشته است.

وی افزود:در کنار اقدامات سختگیرانه قانونی به مجرمان به ویژه سارقان ، بازاجتماعی شدن مجرمان را هم دنبال می‌کنیم و به همین منظور پیگیر فعال‌تر شدن مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هستیم تا با بسترسازی برای اشتغال و توانمندسازی محکومان، از بازگشت دوباره آنان به زندان و ارتکاب جرم، جلوگیری کنیم.

آسیابی از تلاش برای پایش محکومان سرقت پس از گذراندن دوره محکومیت و آزادی هم خبر داد و گفت:در قالب این طرح، اطلاعات محکومان آزاد شده سرقت ناشی از پایان محکومیت بعد از آزادی برای انجام تدابیر پیشگیرانه به ضابطین قضایی اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این جلسه گفت:بالا بردن هزینه جرم راهکار جدی است و باید با کمک دستگاه قضایی و انتظامی دنبال کنیم.

علی مهاجر افزود:در بخش موادمخدر اقدامات خوبی را در شورای تامین برای شناسایی اموال مجرمان به ویژه در حوزه موادمخدر دست اقدام داریم.


http://www.caspiankhabar.com/94455



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96