اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نفس راحت اهالی آزادشهر پس از ۱۸ سال‌/ سایت زباله با حکم قضایی پلمب شد
پس از گذشت مهلت یک‌ماهه دادستانی برای ممنوعیت دفن زباله در سایت زباله آزادشهر، امروز ورودی این سایت با دستور دادستان پلمب شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدامیر خشک دامن دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر اظهارداشت:در پی مصوبات جلسه کارگروه استانی نظارت و پیگیری حقوق عامه استان که اردیبهشت امسال در مرکز استان به دستگاه‌های متولی یک‌ماه برای انتقال زباله‌های شرق استان به سایت آق قلا مهلت داده شد و امروز پس از اتمام مدت تعیین شده، ورود کامیون‌های زباله به سایت آزادشهر ممنوع و ورودی سایت پلمب شد.

خشک دامن افزود:جانمایی نامناسب سایت زباله آزادشهر از 18 سال پیش تاکنون زندگی را برای اهالی این منطقه سخت کرده بود که در پی درخواست اهالی از رئیس کل دادگستری استان، دستگاه قضایی استان به این موضوع ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر ادامه داد:اداره محیط زیست و مدیریت  پسماند  شهرداری‌های استان موظف هستند برای پاک‌سازی کامل محل فعلی دفن زباله تا رفع بوی نامطبوع در سایت آزادشهر اقدام کنند.

سایت دفن زباله شرق استان از سال 84 در شهرستان آزادشهر راه‌اندازی شد که براساس اعلام کارشناسان، از همان ابتدا جانمایی درست نشد و نزدیکی آن به شهر آزادشهر، سال‌هاست به یک معضل برای اهالی این منطقه تبدیل شده است.


http://www.caspiankhabar.com/94457



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96