اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



طرح اولیه ساماندهی گردشگری روستای زیارت گرگان تدوین شد
مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تدوین طرح اولیه ساماندهی گردشگری روستای زیارت گرگان خبر داد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، مسعود زیارت ی با اعلام این خبر گفت:با توجه به این‌که روستای زیارت گرگان یکی از مناطق نمونه گردشگری مصوب هیأت وزیران در استان گلستان است و از طرفی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و اقلیمی از ظرفیت‌های جذب گردشگر برخوردار است، بخش گردشگری می‌تواند زمینه رونق اقتصادی برای این روستا را فراهم سازد.

مسئول روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد:با تأکیدات زنگانه استاندار گلستان برای ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی برای مردم به‌ویژه جوانان روستای زیارت که با توسعه گردشگری در این منطقه رقم می‌خورد، از آذرماه سال گذشته اولین جلسات برای تدوین طرح ساماندهی گردشگری روستای زیارت به دبیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با حضور دستگاه‌های اجرایی متولی در این حوزه تشکیل شد.

وی افزود:در این جلسات دستگاه‌های متولی و مرتبط مسائل و دغدغه‌های خود را برای تدوین این طرح به مشاور اعلام کردند تا بر اساس این موارد، طرح گردشگری این روستا تدوین شود.

وی ادامه داد:موارد موردنیاز برای تکمیل طرح در جلسات هم‌اندیشی و همچنین از طریق پاسخ استعلامات موردنیاز از شرکت آب منطقه‌ای، محیط‌زیست، منابع طبیعی، امور اراضی استان و…احصا شد و برای تدوین طرح در اختیار مشاور قرار گرفت.

زیارتی گفت:در طول بیش از ۱۵ سال گذشته طرح توسعه اقتصادی روستای زیارت به نتیجه نرسیده اما اکنون با تأکیدات استاندار گلستان و همچنین مطالبه مردم منطقه طرح ساماندهی این روستا تعیین تکلیف می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/94473



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96