اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح واحد تولید پلاک در مرکز تعویض پلاک گرگان
رئیس موسسه راهگشای فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با شروع به کار واحد تولید پلاک در مرکز تعویض پلاک گرگان، از این پس پلاک خودروها ظرف یک الی سه ساعت در مرکز تعویض پلاک ساخته و تحویل مالک خودرو خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، علی بهرامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد:در رابطه با راه‌اندازی واحد تولید پلاک خودرو در استان گفت:به منظور تسریع در فرآیند تحویل پلاک به مالکان خودرو، واحد ساخت پلاک در مرکز  تعویض پلاک  استان راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد:با فعال شدن این واحد در مرکز تعویض پلاک گرگان، پلاک خودروها ظرف یک تا سه ساعت در مرکز ساخته و تحویل مالک خواهد شد.

رنیس مؤسسه راهگشای فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد:افتتاح این واحد در مرکز تعویض پلاک گرگان باعث پیشگیری از اتلاف وقت شهروندان و تسهیل در امر شماره‌گذاری خواهد شد و به طور طبیعی رضایتمندی مراجعه کنندگان را در چی خواهد داشت.

بهرامی تاکید کرد:با این اقدام مشکل تردد بدون پلاک خودروها در سطح استان رفع خواهد شد و پلاک‌های مخدوش و تصادفی نیز در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد بهانه برخی افراد سودجو در تردد با خودروی فاقد پلاک و پلاک‌های مخدوش نیز از بین خواهد رفت.

سالانه در استان گلستان بیش از 10 هزار خودروی جدید در مراکز تعویض پلاک استان گلستان شماره‌گذاری می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/94500



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

تعویض پلاک


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96