اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تشکیل صندوق ویژه حمایتی خبرنگاران منطقه ۲ کشور
دبیر جشنواره منطقه ۲ کشور گفت: برگزاری نخستین جشنواره فضای مجازی منطقه را در دستور کار داریم و تشکیل صندوق ویژه حمایتی خبرنگاران منطقه دو کشور هم از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، شعبان شتابی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و  منابع طبیعی  گرگان امروز در نهمین جشنواره روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و خبرنگاران منطقه 2 کشور، اظهار داشت: در مجامع علمی بخش‌هایی وجود دارند که مسائل عمومی و تنظیم روابط و اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهند که روابط عمومی‌ها برعهده دارند که در گذشته در بستر مکتوب و رسانه‌های مکتوب بوده است.

وی افزود:پیشرفت‌های علمی و رسانه‌های جدید و چند رسانه‌ای‌ها عرصه را برای کار بیشتر فراهم کرده و روابط عمومی‌ها با درایت می‌توانند ارزش‌ها را نشر دهند و تنظیم‌گر روابط دانشگاه‌ها و جامعه باشند.

دبیر جشنواره روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و خبرنگاران منطقه 2 کشور هم در این مراسم، گفت: بزرگترین شبکه اطلاع‌رسانی علمی کشور در منطقه دو اجرایی می‌شود.

حسین یحیی‌زاده به تلاش چند ماهه برای برگزاری این جشنواره، افزود:فراخوان این جشنواره پنج ماه پیش داده شد و با همکاری و تبادل نظر و تجارب هشت جشنواره قبل پا در جشنواره نهم گذاشتیم.خبرنگاران آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند و مدیران روابط عمومی‌ها در 10 بخش آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.

دبیر جشنواره منطقه 2 کشور با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها کارهای باارزشی را انجام می‌دهند، تاکید کرد:روابط‌عمومی‌ها از طریق ابراز و امکانات و کارهای هوشمندانه و ذوق و خلاقیتی که دارند سبب بالندگی در جامعه شده‌اند و در کشورهای پیشرفته دنیا به روابط عمومی‌ها احترام و ارزش قائل هستند.

یحیی‌زاده با بیان اینکه هشتمین شغل پراسترس دنیا روابط عمومی‌ها هستند، افزود: خبرنگاری  ششمین شغل پراسترس دنیا است و یا کمک خبرنگاران وروابط عمومی‌ها در منطقه دو کارهای مهمی انجام شده است و فعالیت‌های منطقه دو زبانزد دیگر مناطق شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 40 کارگاه و همایش علمی در دانشگاه‌های منطقه دو کشور برگزار شده است، تاکید کرد:برگزاری جشنواره‌های برتر و جشنواره فیلم کوتاه از دیگر برنامه‌های این منطقه بوده و همچنین چند کار بزرگ را در برنامه داریم.

دبیر جشنواره منطقه 2 کشور گفت:در منطقه دو کشور بزرگترین شبکه اطلاع‌رسانی علمی منطقه را با تبادل نظر همکاران منطقه اجرایی خواهیم کرد و برگزاری نخستین جشنواره فضای مجازی منطقه را در دستور کار داریم و تشکیل صندوق ویژه حمایتی خبرنگاران منطقه دو کشور هم از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

نهمین جشنواره برترین روابط عمومی و خبرنگاران منطقه2 دانشگاه‌ها در گرگان برگزار شد و 30اثر از روابط عمومی‌ها به این جشنواره ارسال شد که از 12روابط عمومی و 20 خبرنگار هم در این جشنواره تقدیر شد.


http://www.caspiankhabar.com/94540



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96