اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل صمت گلستان خبر داد:

رفع موانع بانکی و اداری ۶ واحد تولیدی گلستان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت(صمت) استان گلستان از رفع موانع بانکی و اداری ۶ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: کمک به اقتصاد استان و اشتغالزایی از دستاوردهای فعال شدن این واحدهاست.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، درویش علی حسن‌زاده اظهار کرد:با پیگیری‌های مستمر و بی‌وقفه، مشکلات ۶ واحد  تولیدی  مهم استان گلستان مرتفع شد.

وی به طرح مسائل مربوط به این واحدها در ششصد و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، اشاره کرد و ادامه داد:مشکلات همه این واحدهای تولیدی به شکل کامل بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اخذ گردید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی شامل«اکسیر صنعت هیرکان»در زمینه تولید سولفات،«اکسیر ید ایرانیان»در زمینه تولید ید،«اروم آراز نیک دانه»در زمینه تولید روغن خوراکی،«کیمیا عایق هیرکان»در زمینه تولید ایزوگام-قیر،«شوذب میر آنیز»در زمینه پرورش محصولات گلخانه‌ای و واحد پذیرایی«فاطمه دامغانی»در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، افزود:تلاش برای رفع مشکل دیگر واحدهای تولیدی همچنان ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات این واحدها در حوزه بانک‌های توسعه تعاون، کشاورزی، صادرات، تجارت، امور مالیاتی، شرکت توزیع برق و شرکت شهرک‌های صنعتی بود، خاطرنشان کرد:همکاری نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه سبب شد تا موانع تولید آنها مرتفع شود.

حسن‌زاده ضمن اشاره به موقعیت استراتژیک گلستان و همجواری با کشور ترکمنستان و کشورهای حاشیه دریای خزر، کمک برای افزایش تولید را عامل توسعه و رونق همه جانبه استان دانست و اضافه کرد:فعال شدن واحدهای تولیدی علاوه بر به حرکت درآمدن چرخه اقتصادی کشور، موجب اشتغالزایی و کاهش بیکاری می‌شود.

در ششصد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد، مشکلات واحدهای تولیدی زرین کالای گلستان، پروفیل سینا صنعت فولاد گلستان و شرکت‌های تولیدکننده بذور غلات گلستان در حوزه‌های محیط زیست و بانک‌های صنعت و معدن، توسعه تعاون و کشاورزی بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع این مشکلات اتخاذ گردید.


http://www.caspiankhabar.com/94545



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96