اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۴ ملی پوش دیگر به بسکتبال شهرداری گرگان پیوستند
مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان از ثبت نهایی قرارداد چهار ملی پوش بسکتبال کشورمان با این تیم خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سید محمدرضا سیدالنگی با تاکید بر بستن تیمی قدرتمند برای این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ  بسکتبال  ایران و هم چنین بازی‌های آسیایی اظهارکرد:تلاش ما این است که با جذب بازیکنان توانمند و ملی‌پوش، نمایش درخشانی را هم در لیگ داخلی و هم در رقابت‌های آسیایی داشته باشیم.

مدیرعامل تیم بسکتبال  شهرداری   گرگان  با اشاره به رایزنی با بازیکنان مختلف گفت:تا کنون قرارداد چهار بازیکن ملی‌پوش با این تیم نهایی شده است و رایزنی با دیگر بازیکنان ادامه دارد.

وی ادامه داد:تاکنون قرارداد"ارسلان کاظمی"،"سینا واحدی"،"نوید رضایی‌فر"و"سالار منجی"با تیم بسکتبال شهرداری گرگان نهایی شده و در فدراسیون به ثبت رسیده است.

سیدالنگی خاطرنشان کرد:سه دوره قهرمانی متوالی در لیگ برتر و یک دوره حضور در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا سبب شده تا هواداران بسکتبال در گرگان، انتظار کسب افتخار در آسیا از این تیم داشته باشند.

وی تصریح کرد:این قول را به هواداران پرشور تیم بسکتبال شهرداری گرگان می دهیم که مدیریت و کادر فنی تیم به دنبال جذب بازیکنانی هستند که بتوانند در رقابت‌های آسیایی نیز عملکرد خوبی داشته باشند.


http://www.caspiankhabar.com/94614



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96