اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گالیکش تنها شهرستان بدون بیمارستان در گلستان
سرپرست فرمانداری شهرستان گالیکش گفت: با وجود اینکه یک‌سوم کریدور جاده‌ای استان گلستان در حوزه شهرستان گالیکش قرار دارد و این شهرستان در مسیر تردد مسافران مشهد مقدس واقع شده‌ اما متاسفانه بیمارستان فعال ندارد و در حوزه راه‌های روستایی و جاده بین‌المللی با مشکلاتی روبرو است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، محمدرضا میرنیا عصر امروز در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران بر مشارکت حداکثری در  انتخابات  تاکید و اظهارکرد:سلامت و امنیت انتخابات بر عهده مسئوولان به ویژه فرمانداران در شهرستان‌ها است و اصحاب رسانه و خبرنگاران می‌توانند در کنار مدیران مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رقابت سالم بین نامزدهای انتخاباتی را با ترزیق امید و نشاط در جامعه رقم بزنند.

وی با بیان اینکه مشکلات و معضلات زیادی در شهرستان  گالیکش  وجود دارد تصریح‌کرد:برای رفع و کاهش این مشکلات و ارائه خدمات موثر در شهرستان با هدف توسعه و ارتقاء شهرستان، سندچشم انداز شهرستان گالیکش در حال تدوین است و در مسیر تدوین این سند از ظرفیت نخبگان، جوانان، معتمدین و تمام افرادی که می‌توانند ما را همراهی کنند، استفاده خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گالیکش خاطرنشان‌کرد:این سند در تمام حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در راستای رفع مشکلات و توسعه شهرستان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بکر و طبیعی شهرستان گالیکش ادامه داد:وجود پارک ملی گلستان، آبشارها، فضاهای گردشگری، فرهنگ غنی منطقه ظرفیت خوبی برای ارتقاء و توسعه پایدار برای شهرستان گالیکش است که باید از آن بهره برد.

 

گالیکش تنها شهرستان بدون بیمارستان در گلستان

میرنیا شهرستان گالیکش را به عنوان تنها شهرستان بدون بیمارستان در استان گلستان معرفی کرد و افزود:با وجود اینکه یک‌سوم کریدور جاده‌ای استان گلستان در حوزه شهرستان گالیکش قرار دارد و این شهرستان در مسیر تردد مسافران مشهد مقدس واقع شده‌اما متاسفانه بیمارستان فعال ندارد و در حوزه راه‌های روستایی و جاده بین‌المللی با مشکلاتی روبرو است.

وی ابرازکرد:شهرستان گالیکش در حوزه ورزش نیز استعدادهای بسیار زیادی دارد اما سرانه ورزشی این شهرستان نسبت به استان و کشور بسیار پایین است و استادیوم ورزشی این شهرستان چندین سال بلاتکلیف است و سه سالن ورزشی در روستاهای«پاسنگ»،«قلی‌تپه»و«فارسیان»به بهره‌برداری نرسیده‌است.

حل مشکل حقوقی پروژه نهضت ملی مسکن در روستای«میرزاپانگ»

سرپرست فرمانداری شهرستان گالیکش یادآور شد:مشکلات حقوقی زمین طرح نهضت ملی مسکن در روستای«میرزاپانگ»تا ۴۸ ساعت آینده مرتفع می‌شود و این زمین برای احداث واحدهای مسکونی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد:با وجود اینکه سال‌ها گالیکش از حوزه شهرستان مینودشت جدا شده و به شهرستان مستقل تبدیل شده‌است، اما هنوز مردم شهرستان برای کارهای اداری ۹ دستگاه‌اجرایی به این شهرستان تردد می‌کنند و نیاز است در کوتاهترین زمان، این ادارات در شهرستان گالیکش مستقر شوند.

میرنیا تاکیدکرد:شهرستان گالیکش در نا آرامی‌های سال گذشته به عنوان یکی از شهرستان‌های ولایی و انقلابی، هیچ همراهی با رسانه‌های معاند نداشته و امنیت پایداری در شهرستان حاکم بوده است.


http://www.caspiankhabar.com/94672



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96