اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد؛

پرداخت خسارت به حادثه دیدگان توسط شهرداری گرگان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: شهرداری گرگان مسئولیت پرداخت خسارت حادثه دیدگان را بر عهده گرفته است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حیدر آسیابی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد:در پی شنیده شدن صدای انفجار که در آسمان  گرگان  اتفاق افتاد به اتفاق دادستان مرکز استان و دادستان نظامی استان بلافاصله در محل  حادثه  حضور پیدا کردیم و از چندین نقطه حادثه دیده بازدید به عمل آمد.

وی افزود:دو نقطه از محل حادثه دیده مربوط به اماکن مسکونی بود که  خسارت ‌های جزئی به آنها وارد شد.

رئیس کل  دادگستری  گلستان با بیان اینکه تا کنون هیچ تلفات جانی گزارش نشده است، گفت:در پی این حادثه چهار نفر از شهروندان گرگانی مصدوم شدند که خوشبختانه حال عمومی آنها خوب است.

وی اظهار کرد:وزارت دفاع مسئولیت این کار را برعهده گرفته است و اعلام کرد که تمامی خسارت‌های وارد شده به مردم را جبران خواهد کرد.

آسیابی ادامه داد:در جلسه شورای تأمین امروز تاکید شد خسارت‌های وارد شده به مردم در اولین فرصت برآورد و سریعاً نسبت به رفع و جبران آن اقدام شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:اکنون شهر وضعیت عادی دارد و اتفاق حادی برای شهروندان رخ نداده است.

وی یادآور شد:همان گونه که وزارت دفاع اعلام کرده است از مردم درخواست داریم اگر قطعه و یا شیء از این پهباد را پیدا کردند به هیچ وجه به آن دست نزنند و سریعاً به مراکز انتظامی و نظامی اطلاع دهند تا محل مورد نظر پاکسازی شود.

آسیابی اظهار کرد:به دادسرای نظامی استان مأموریت داده شد که پرونده قضائی تشکیل شود و تمامی خسارت‌های وارد شده شناسایی و بررسی شود و سعی داریم غیر از قبول مسئولیت از ناحیه وزرات دفاع برای جبران خسارت صورت گرفته، توسط مسئولان شهر و استان جبران خسارت کنیم که  شهرداری  گرگان مسئولیت این کار را بر عهده گرفته است.


http://www.caspiankhabar.com/94680



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96