اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اعزام ۲۹ ورزشکار و مربی گلستانی به بازی‌های آسیایی هانگژو
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ۲۹ ورزشکار و مربی گلستانی تیم‌های ملی را در بازی‌های آسیایی هانگژو چین همراهی می‌کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  قاسمعلی برزمینی  ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان ورزش گلستان به مسابقات آسیایی، اظهار داشت:29 گلستانی در کاروان آسیایی و پاراآسیایی تیم‌های ملی را در بازی‌های هانگژو همراهی می‌کنند.

وی افزود:نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو 2022 به صورت رسمی از اول تا شانزدهم مهر در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد و صابر کاظمی و آرمان صالحی دو نماینده استان گلستان، تیم ملی والیبال را همراهی می‌کنند که هم‌اکنون در دهکده بازی‌های آسیایی به سر می‌برند.

برزمینی با اشاره به حضور پررنگ ورزشکاران گلستانی در تیم ملی کبدی مردان و زنان ایران تصریح کرد:تیم کبدی آقایان با هدایت امیرمازندرانی سرمربی گلستانی خود و با حضور فاضل اتراچالی، علیرضا میزائیان، محمدکاظم ناصری، امیرحسین بسطامی دیگر نمایندگان گلستان و وجیه الله شهری هم مربی بدنساز تیم ملی آقایان است.برای تکرار قهرمانی به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی اظهار کرد:در تیم ملی بانوان هم زهرا رحیم نژاد به عنوان مدیر تیم ملی و محدثه رجبلو و صدیقه جعفری نیز به عنوان بازیکن حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد:هومر عباسی شناگر جوان و خوش اتیه گلستانی به همراه تیم ملی شنا و امیرحسین یازرلو تیم بسکتبال سه نفره، مهدی الفتی در ژیمناستیک، بهمن سالمی در والیبال ساحلی، سوپراستاد بزرگ شطرنج ایران پرهام مقصودلو، عادل مجللی به عنوان بازیکن و فاطمه مجللی به عنوان مربی در تیم ملی قایقرانی ، یاسین سلمانی و سید مجید نصیری در تیم ملی فوتبال امید دیگر ورزشکاران گلستانی حاضر در بازی های آسیایی خواهند بود

وی گفت: حسن اکرمی به عنوان داور فوتبال، محمد رجبی داور بسکتبال، منصوره ابوجعفری داور کبدی و علی فولادی راد به عنوان داور سپک تاکرا و عضو کمیته فنی این رشته، به بازی‌های آسیایی اعزام خواهند شد.

برزمینی افزود:زهرا دانایی طوس، قاسم اسلامی، جمال نظری بازیکنان والیبال نشسته و عبدالجلیل ایمری به عنوان مربی تیم والیبال نشسته ، عبدالجلیل قرنجیک در بسکتبال با ویلچر و فایزه دیبایی در دوومیدانی نیز گلستانی های حاضر در پاراآسیایی هستند.


http://www.caspiankhabar.com/94681



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96