اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رویداد ملی «نما» به میزبانی گرگان آغاز شد
کمپ آموزشی رویداد ملی نوآوری مشارکت‌های اجتماعی در پهنه شمال شرق کشور از صبح امروز به میزبانی گرگان آغاز شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، بیش از ۷۰ نفر از جوانان و نوجوانان خلاق، نوآور و صاحبان ایده ۶ استان کشور از صبح امروز به مدت سه روز به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان رویداد ملی نما(نوآوری مشارکت‌های اجتماعی)را با هدف توسعه نوآوری و مشارکت آفرینی در رویدادهای خلاقانه برگزار خواهند کرد.

این رویداد ملی از دقایقی پیش در آیینی با حضور دکتر علی پارسانیا مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در مجتمع اقامتی شهاب گرگان آغاز شد.

معاون امور جوانان  اداره کل ورزش و جوانان  استان گلستان صبح امروز در آیین افتتاحیه این رویداد اظهار کرد:کمپ آموزشی رویداد ملی«نما»با حضور ۱۵ تیم از ۶ استان به مدت سه روز در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

حامد ملاحسنی با بیان اینکه تیم‌های حاضر در این رویداد متشکل از افراد توانمند و مستعد در حوزه مشکلات اجتماعی و مشارکت‌های اجتماعی هستند، ادامه داد:در این رویداد تیم‌ها ایده‌های نوآورانه خود را به اشتراک گذاشته و در نهایت از سه تیم برتر توسط دبیرخانه رویداد، تجلیل به عمل می‌آید.

وی با اشاره به استقبال خوب استان‌ها برای شرکت در این رویداد ملی، خاطرنشان کرد:امیدواریم اینگونه گردهمایی‌ها زمینه ساز تولید ایده و فکر و مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان باشد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه اختتامیه این رویداد ساعت ۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه ۳۰ شهریور با حضور معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در محل برگزاری رویداد برگزار می‌شود، افزود:حضور چهره‌های شاخص در این رویداد می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد انگیزه باشد.

 


http://www.caspiankhabar.com/94686



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96