اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز سال تحصیلی جدید با حضور ۴۰ هزار دانش‌آموز گلستانی
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: سال تحصیلی جدید با حضور ۴۰ هزار دانش‎‌ آموز گلستانی آغاز شد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، سید رضا نظری صبح امروز در جشن شکوفه‌ها، اظهار داشت:از امروز حدود 40 هزار دانش‌آموز گلستانی در مقطع کلاس اول مشغول به تحصیل شدند.

وی با اشاره به اینکه سال  تحصیلی  کلاس اولی‌ها و هفتمی‌ها از امروز بیست و نهم شهریور آغاز شد، تاکید کرد:کلاس اولی‌ها با حضور در جشن شکوفه‌ها و کلاس هفتمی‌ها در جشن جوان‌ ها رسما اولین روز از سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

نظری تصریح کرد:در استان گلستان جشن متمرکز شکوفه‌ها در دبستان دخترانه خواجه میرزایی و جشن متمرکز جوانه‌ها در دبیرستان نمونه امام علی(ع)گرگان برگزار شد و 40 هزار کلاس اولی تلاش خود برای ورود به عرصه دانش شروع کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت:امسال حدود 417 هزار دانش‌آموز اول مهر سال تحصیلی جدید را در گلستان آغاز می‌کنند که حدود 15 هزار نفر بیشتر از پارسال است.

وی افزود:3 هزار مدرسه امسال برای تحصیل دانش‌آموزان گلستانی مجهز شده و 24 هزار نیروی فرهنگی شامل 19 هزار معلم و پنج هزار کادر مدرسه نیز امسال پذیرای دانش‌آموزان گلستانی هستند.

نظری با بیان اینکه گلستان امسال کمبود معلم ندارد، گفت:کمبود نیرو‌های خود را از طریق برگزاری آزمون استخدامی، فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، به‌کارگیری فرهنگیان بازنشسته و نیرو‌های خرید خدمات و معین کار جبران کرده‌ایم.


http://www.caspiankhabar.com/94694



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96