اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح مدرسه ۳ کلاسه در روستای «میاندره» کردکوی
مدرسه سه کلاسه «اباعبدالله الحسین» روستای «میاندره» شهرستان کردکوی استان گلستان در راستای طرح آجر به آجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان عصر دوشنبه ۳ مهر۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:مدرسه سه کلاسه روستای«میاندره»شهرستان کردکوی در پویش«مهر را با محرم آغاز کنیم»در سال ۱۴۰۰ با مشارکت بیش از ۸ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه و مشارکت خانواده نیک اندیش و خیر شهید«زمانی»روستا آغاز شد.

وحید فراهی بیان کرد:این پروژه آموزشی صبح امروز در طرح آجر به آجر پویش ماه محرم دارای سه کلاس درس با مساحت ۲۸۷ متر مربع فضای آموزشی و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در مقطع متوسطه اول دختران به بهره برداری رسید.

وی ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانه خانواده شهید زمانی ادامه داد:با افتتاح این فضای آموزشی دانش‌آموزان این روستا و چند روستای اطراف آن از فضای آموزشی مناسب و در دسترس بهره مند می شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان توضیح داد:طرح آجر به آجر در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با هدف جمع آوری کمک های خرد مردمی در پویش ماه محرم اجرا شده است.


http://www.caspiankhabar.com/94698



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96