اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

با بسکتبال گرگان به سکوی آسیا فکر می‌کنم/ بهانه تراش نیستم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه نماینده گلستان در لیگ بسکتبال آسیا هفت بازیکن بومی در اختیار خواهد داشت، در خصوص بازیکنان خارجی گفت: یکی از بازیکنان خارجی هفته آینده و بازیکن دیگر پس از عقد قرارداد به تیم ملحق می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، سیدمصطفی هاشمی عصر دوشنبه، ۳ مهر ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت تیم بسکتبال  شهرداری گرگان و جزئیات تمرین بازیکنان پرداخت و اظهار کرد:با توجه به اینکه چهار نفر از بازیکنان تیم با تیم ملی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین اعزام شده‌اند و تا ۱۶ مهرماه به تیم شهرداری گرگان ملحق نمی‌شوند، به همین دلیل تیم بدون حضور این ملی پوشان به تمرینات خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه یکی از بازیکنان خارجی تیم هفته آینده به تیم ملحق می‌شود، ادامه داد:منتظر امضای قرارداد دیگر بازیکن خارجی هستیم تا پس از قطعی شدن قرارداد به ترکیب اضافه شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه دیگر بازیکنان تیم با تعهد در حال انجام تمرین هستند، افزود:بازیکنان با یک سری اصول و سیستم‌ها آشنا شده‌اند و تمرین طبق برنامه پیش می‌رود و بیان دیگر موارد مستلزم حضور همه بازیکنان است.

وی در خصوص ترکیب تیم و استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی استان گلستان در این ترکیب توضیح داد:حدود ۷ بازیکن از ۱۶ بازیکن تیم بومی هستند و باید این نوع نگاه تغییر یابد زیرا همه ایران هستیم و همه جای مملکت متعلق به ماست.

هاشمی با بیان اینکه بسیاری از مربیان و بازیکنان گلستانی و دیگر استان‌ها در تهران و سایر مناطق مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد:باید شایسته سالاری حاکم شود تا نتایج خوب حاصل شود.

وی با تأکید بر اینکه بر این باور هستیم که امکانات و پول مال گلستان است و ما باید به آنها سرویس بدهیم، اضافه کرد:هفت بازیکن بومی در کنار دو بازیکن خارجی و دیگر بازیکنان، تیمی قدرتمند را تشکیل داده‌اند که امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولین و هواداران صاحب عناوین بهتر شویم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پرهیز از بهانه تراشی را سرلوحه کارهای خود عنوان کرد و یادآور شد:به جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نکرده‌ام و قطعاً شانس اول قهرمانی در لیگ برتر هستیم و طوری حرکت خواهیم کرد تا صاحب سکو در آسیا شویم.

وی تیم شهرداری گرگان را بسیار مهم دانست و از آغاز اردوی تیم در تهران از ۱۵ مهرماه و پیش از اعزام به بیروت لبنان خبر داد و تصریح کرد:نگاه من فقط لیگ ایران نیست و به دنبال ایجاد کردن شرایط در سکوهای برتر آسیا هستم و اگر از جایگاه سابق تیم و بازیکنان آن دوران رضایت دارید، من همان بازیکنان را به تیم برگردانم.


http://www.caspiankhabar.com/94699



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96