اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ورود فرماندار گرگان به پرونده شفاف‌سازی در بسکتبال
فرماندار گرگان با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان و اظهارنظر درباره لزوم شفاف‌سازی در قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال، رسما به این موضوع ورود کرد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از فارس، پس از حواشی فراوان ایجاد شده در خصوص قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال  شهرداری گرگان و اظهارنظر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و همچنین رئیس شورای اسلامی شهر گرگان،«اسماعیل نادری» فرماندار گرگان با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان رسما به این پرونده ورود کرد.

فرماندار گرگان در جلسه عصر روز گذشته شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد:من تمامی قراردادها را دارم و یک به یک آنها را مطالبه کردم و اینکه این قراردادها بر چه اساسی بسته شده برای من جای سوال است و من برای آنها پاسخ می‌خواهم.

اسماعیل نادری تاکید کرد:حتی شنیده‌ام پسر یکی از مسوولان بدون آنکه در سطح چنین تیمی باشد با هزینه‌های بیت‌المال و مردم در این تیم قرار گرفته و هزینه‌هایش را دوستان می‌دهند و تاکنون در هیچ بازی هم شرکت نکرده است.

وی اضافه کرد:دوستان می‌گویند قرار است وزیر اقتصاد به موضوع جذب حامی مالی تیم ورود کند و سوال این است اگر این اقدام نیز نتیجه‌ای نداشت، تیم قرار است بر چه اساس و بر چه مبنایی بسته شود.

فرماندار گرگان همچنین در خصوص تصمیم شهرداری برای عدم تیمداری بسکتبال بانوان، تاکید کرد:50 درصد جامعه ما بانوان هستند و همیشه بر توجه به بانوان و حمایت از بانوان تاکید شده و انتظار می‌رود شورا و شهرداری نیز با نظر مثبت به موضوع ورود کند.

نادری گفت:بانوان بسکتبالیست شهر گرگان دختران ما هستند و با این بازیکنان شفاف باشیم و لایحه مورد نظر بررسی شده و به آنها شفاف پاسخ داده شود.

وی اضافه کرد:یا نباید مدعی خیلی چیزها باشیم یا به ادعاهای مطرح شده در عمل ثابت کنیم.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد:من معتقدم موضوع بسکتبال بانوان حتی قبل از آقایان بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود و شهرداری و شورای شهر نسبت به این مسئله شفاف‌سازی کنند.

 

استعفای عضو شورای شهر از شورای نظارتی بسکتبال گرگان

لازم به ذکر است در این جلسه صفرعلی پایین محلی به دلیل اطلاع نداشتن از نحوه عقد قراردادها از عضویت در هیات نظارت بر بسکتبال شهرداری گرگان استعفا داد.

پایین‌محلی بیان کرد:چرا هیات اجرایی بدون توجه به مواردی که ما مطرح کردیم و بدون اطلاع ما قرارداد می‌بندد.

وی اضافه کرد:اگر نمی‌خواستید چرا شورای سیاستگذاری و هیات نظارت را تشکیل دادید.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد:پارسال ۴۸ میلیارد، امسال ۸۰ میلیارد و سال بعدی ۱۲۰ میلیارد تومان پول مردم به سمت بسکتبال می‌رود.

پایین‌محلی تاکید کرد:برخی از قراردادها جای شک و شبهه دارد، یک آقایی پارسال با مهرام مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توافق کرده و بعد مبلغ را به ۳ میلیارد تومان افزایش داده و در نهایت قرارداد را قطعی نکرده و آمده با شهرداری گرگان مبلغ ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بسته است.

وی گفت:قرار بود در بسکتبال از نیروهای بومی استفاده شود اما این سرمربی و مربی جدید تمام نیروهای بومی را حذف کردند و نسبت به سال گذشته تعداد نیروهای بومی بسیار کمتر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد:قرار بود در تیم گرگان سالی ۳۰ درصد بازیکنان بومی اضافه شود اما این اتفاق نیافتاد.

پایین‌محلی گفت:تمام بازیکنان غیربومی که در تیم داشتیم رفتند و متاسفانه مبالغ قرارداد با بازیکنان بومی را کم می‌بندند که انگیزه را از نیروهای بومی بگیرند.

لازم به ذکر است، موضوع انتشار مبالغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در روزهای اخیر حواشی بسیاری را به همراه داشته و با واکنش مردم و رسانه‌ها در خصوص لزوم شفاف‌سازی در قراردادها روبرو بوده است.


http://www.caspiankhabar.com/94713



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96