اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



«حسن ملک حسینی» مدیرعامل منطقه آزاد اینچه‌برون شد
طی برگزاری مراسمی با حضور «حجت‌الله عبدالملکی» دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، «حسن ملک حسینی» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد اینچه‌برون معرفی شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، طی برگزاری مراسمی با حضور«حجت‌الله عبدالملکی»دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی،« حسن ملک حسینی »به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد اینچه‌برون معرفی شد.

همچنین در این مراسم«بهروز سامان»و«سیدمحمد حسینی»به مدت سه سال به عنوان اعضای هیات مدیره منطقه آزاد اینچه‌برون منصوب و معرفی شدند.

منطقه آزاد اینچه‌برون از جمله پروژه‌های توسعه‌ای استان گلستان است که در سفر رئیس جمهور به گلستان جزء مصوبات و تاکیدات رئیس جمهور بوده است.

پس از سفر رئیس جمهور به گلستان و دستورات صادر شده در این خصوص، تصویب اساسنامه این منطقه در دستور کار قرار گرفت و امروز به صورت رسمی با معرفی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این پروژه وارد فاز عملیاتی می‌شود.

پروژه منطقه آزاد اینچه‌برون از جمله پروژه‌هایی بوده که سال‌ها تنها یک مصوبه داشته و هیچ اقدام عملیاتی برای توسعه و حرکت رو به جلو صورت نگرفت که در دولت سیزدهم مورد توجه مسوولان استانی و شخص رئیس جمهور قرار گرفته و امروز به مرحله اقدامات عملیاتی رسیده است.


http://www.caspiankhabar.com/94764



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96