اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان عنوان کرد

عنوان آسیایی، مطالبه اصلی هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه تیم شهرداری با ترکیبی از ملی‌پوشان، خارجی‌ها و بازیکنان مجرب به مصاف حریفان می‌رود، افزود: همه تلاش‌های کادر فنی برای کسب عنوان در بسکتبال آسیاست.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و  ورزشی   شهرداری  گرگان ظهر یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ اظهار کرد:هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر  بسکتبال  باشگاه‌های کشور، امروز با انجام دیدارهای مختلف پیگیری و دو تیم سرشناس و مدعی قهرمانی شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم می‌روند.

کریم علمی با بیان اینکه این دیدار از ساعت ۱۶ عصر امروز در سالن امام خمینی(ره)مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می‌شود، ادامه داد:قطع به یقین میزبانی از تیم ذوب آهن با حضور پرشور هواداران پایتخت بسکتبال ایران،«گرگان»خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه تیم بسکتبال شهرداری گرگان مدافع سه دوره قهرمانی در سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور و نماینده کشور در رقابت‌های آسیایی است، خاطرنشان کرد:آنطوری که پیش‌بینی می‌شود، امروز شاهد بازی خوب و حرفه‌ای از سوی شاگردان مصطفی هاشمی در مقابل تیم میهمان خواهیم بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با اشاره به دیدار نخست تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل لیموندیس شیراز در هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های کشور، افزود:گرگانی‌ها در این بازی توانستند با نتیجه ۸۱ بر ۶۵ مقالب میهمان خود پیروز شده و گام اول را محکم بردارند و تلاش می‌شود روند خوب و رو به رشد بازی‌های تیم حفظ شود.

وی حضور ملی پوشان و بازیکنان خارجی در کنار دیگر بازیکنان مجرب تیم را بسیار ارزشمند دانست و اضافه کرد:آنچه هواداران از تیم شهرداری انتظار دارند، علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، کسب عنوان در رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی بوده که همه تلاش‌ها بر این است تا صاحب این رتبه شویم.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته دوم این رقابت‌ها امروز میزبان رقیب دیرینه و سنتی خود تیم ذوب‌آهن اصفهانی خواهد بود که امسال«مهران حاتمی»مربی فصل گذشته شهرداری گرگان هدایت این تیم را بر عهده دارد.

گفتنی است، در فصل گذشته لیگ برتر، شهرداری گرگان در دور مقدماتی و در ۲ بازی رفت و برگشت ذوب‌آهن را برد و فرصت کسب امتیاز را به تیم اصفهانی نداد.


http://www.caspiankhabar.com/94767



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96