اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

خبرنگاران گلستانی صاحب‌خانه می‌شوند
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: ثبت نام خبرنگاران در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده و خبرنگاران گلستانی فاقد مسکن می‌توانند با ثبت نام در سامانه از این طرح بهره مند شوند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، مهدی ملک اظهار کرد:همزمان با اجرای طرح  نهضت ملی مسکن  در کشور، خانه دار شدن اقشار مختلف در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی افزود:در این راستا تفاهم نامه‌های مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادها منعقد و بر اساس آن‌ها مسکن اقشار مختلف تأمین می‌شود.

ملک ادامه داد:بر اساس انعقاد تفاهم نامه‌ای فی ما بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  خبرنگاران  گلستانی می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه تا کنون ۳۱۳ متقاضی با شناسه وزارت فرهنگ و ارشاد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، گفت:پس از ثبت نام متقاضیان در سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir، اعلام اسامی افراد واجد شرایط توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام خواهد شد و برنامه ریزی‌های لازم برای ساخت مسکن خبرنگاران صورت می‌گیرد.


http://www.caspiankhabar.com/94817



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96