اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



61 خانوار دارای فرزندان معلول در گلستان صاحب خانه شدند
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، ۶۱ واحد مسکونی در شهرهای گلستان برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا احداث شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، مهدی ملک، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد:یکی از گروه‌های هدف در طرح  نهضت ملی مسکن ، خانواده‌های دارای دو معلول به بالا هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه این خانواده‌ها به‌دلیل شرایط خاص خود نیاز به حمایت ویژه‌ای دارند، گفت:در حال حاضر ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در کشور آغاز شده‌است.

وی افزود:در گلستان هم ساخت مسکن برای این قشر جزو مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان بوده که توانستیم به تعهد خود در این حوزه عمل کنیم.

ملک گفت:براساس این مصوبه استان گلستان تعهد ساخت برای خانواده‌های دو معلول به بالا را داشت که تاکنون ۶۱ واحد به‌صورت خود مالک ساخته شد و بیش از تعهد ما به خانواده‌های دو معلول مسکن واگذار شده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد:در جلسه اخیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان مقرر شد بر اساس تفاهم نامه منعقده بین وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیران مسکن‌ساز کشور، برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین زمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول به بالا در گلستان انجام شود.

وی گفت:این واحدهای مسکونی در اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان احداث می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/94819



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96