اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اخذ سند قطعی ۹۰ هزار مترمربع از املاک هلال احمر گلستان در دولت سیزدهم
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد تحولی عظیم در حوزه هلال احمر استان بوده‌ایم، افزود: تعیین تکلیف املاک فاقد سند هلال احمر با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، قاسم غریب‌آبادی با تأکید بر اینکه پس از آغاز به‌کار دولت سیزدهم، توجهی ویژه در راستای ارتقای کیفیت ارائه خدمت در حوزه  هلال احمر  استان گلستان را شاهد هستیم، اظهار کرد:طی مدت مذکور ۱۹ پروژه مهم عمرانی جمعیت هلال احمر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی«۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار استانی»در اقصی نقاط استان گلستان یا افتتاح شده و یا در حال احداث و توسعه است.

وی با بیان اینکه بسیاری از املاک جمعیت هلال احمر استان گلستان خیریه و یا واگذاری توسط دیگر سازمان‌ها و ادارات است و حدود ۸۰ درصد از آنها بلاتکلیف رها شده بود، ادامه داد:زمین اردوگاه دلند و پایگاه قرق توسط منابع طبیعی، پایگاه امداد هوایی کریم آباد توسط مسکن و شهرسازی و دیگر اراضی نیز بدون اقدام برای اخذ سند رها شده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه در برخی موارد ادارات مذکور اقدام به تشکیل پرونده و حتی خلع ید اراضی واگذاری به جمعیت هلال احمر کرده بود، افزود:پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم و توجه ویژه رئیس جمهور به حوزه هلال احمر و تلاش‌های مدیر عامل جمعیت هلال احمر کشور و همراهی استاندار گلستان، مدیران کل منابع طبیعی، راه و شهرسازی و ثبت اسناد، شهردار و شورای شهر گرگان و دیگر مدیران، نگاه‌ها به این موضوع تغییر یافت و اتحاد و انسجامی برای تحویل رسمی اراضی به هلال احمر ایجاد شد.

وی از اخذ سند تک برگ مالکیت هشت فقره زمین به وسعت حدود ۹۰ هزار مترمربع از زمین‌هایی که قبل از سال ۱۳۷۵ به هلال احمر واگذار شده بود خبر داد و خاطرنشان کرد:ارزش این زمین‌ها ۲۰ هزار میلیارد ریال است.

غریب‌آبادی از رفع مشکل انتقال سند پنج پایگاه دیگر جمعیت هلال احمر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد:با صدور سند مالکیت این زمین‌ها، ۱۵۰ هزار مترمربع زمین دیگر به املاک هلال احمر استان گلستان افزوده خواهد شد که دستاوردی بسیار بزرگ و مهم دولت دکتر ابراهیم رئیسی برای استان گلستان است.

وی اهدای یک قطعه زمین ۳ هزار متری توسط خیری در روستای قره چشمه از توابع شهرستان مینودشت را اتفاقی مهم دانست و تصریح کرد:این زمین حدود ۳۰ میلیارد ریال ارزش دارد که با تأمین اعتبار، پایگاه جمعیت هلال احمر در این منطقه احداث خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/94843



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

هلال احمر


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96