اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ستاد تخصصی سفر ریاست جمهوری در گلستان تشکیل شد
ستاد تخصصی استقبال سفر ریاست جمهوری و هیات دولت در استان گلستان با ۱۲ کارگروه و ۱۱ کمیته تشکیل شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز سه‌شنبه در اولین جلسه ستاد تخصصی سفر ریاست جمهوری به استان گلستان گفت:باید تلاش شود از همه ظرفیت‌های استان برای میزبانی شایسته و باشکوه از رئیس جمهور و اعضای هیأت وزیران استفاده کنیم.

او افزود:یکی از تجربیات موفق در این خصوص، برگزاری نشست تبیینی مسؤولان به‌ویژه استاندار و معاونین استاندار با اقشار مختلف برای بیان دستاورد‌های دولت در استان است که بیان واقعی دستاورد‌های دولت به‌خصوص دستاورد‌های سفر اول امیدآفرین خواهد بود و اشتیاق مردم را به میزبانی با شکوه‌تر از رئیس جمهور بیشتر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:تشکیل ستاد، کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی برای برنامه‌ریزی و هماهنگی و زمینه‌سازی لازم در خصوص استقبال باشکوه، از دیگر تجربیاتی است که از سفر‌های گذشته هیأت دولت به استان‌ها به‌دست آمده است.

او افزود:استقبال باشکوه‌تر از رئیس‌جمهور و هیأت دولت ضامن حفظ آبروی استان در کشور و آبروی کشور در فضای بین‌المللی خواهد بود، زیرا استقبال از رئیس‌جمهور تکریم نظام و انقلاب است.

مهاجر ادامه داد:مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان گلستان همواره در صحنه‌های گوناگون همراهی خود را با نظام و انقلاب نشان داده‌اند و وظیفه ما مسئولان بسترسازی و زمینه‌سازی حضور مردم است.

او گفت:انتظار می‌رود در شهرستان‌ها ستاد استقبال با استفاده از ظرفیت‌های خوبی مانند اقوام، مذاهب، اقشار و تشکل‌ها تشکیل شود.


http://www.caspiankhabar.com/94844



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

رییس‌ جمهور


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96