اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان خبرداد؛

رشد ۱۸ برابری تخت های مراکز درمانی گلستان
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان از رشد ۱۸ برابری تخت های مراکز درمانی استان نسبت به سال ۵۷ خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، علی نورانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جمعیت گلستان در قبل از سال ۵۷، حدود ۸۰۰ هزار نفر بود، اظهار کرد:اکنون جمعیت استان به حدود دو میلیون نفر رسیده است که یک رشد دو و نیم برابری را نشان می‌دهد.

وی از رشد ۱۸ برابری تخت‌های استان گلستان نسبت به سال ۵۷ خبر داد و افزود:قبل پیروزی انقلاب اسلامی ۲۱۰ تخت در مراکز  درمانی  استان موجود بود که اکنون این تعداد به سه هزار و ۷۰۰ تخت رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان از فعالیت ۲۶ بیمارستان در استان گلستان خبر داد و گفت:در سال ۵۷ تنها هفت بیمارستان در استان فعال بود که اکنون به رشد چهار برابری رسیده است.

نورانی از رشد ۲۵ برابری تعداد روستاهای برخوردار در استان خبر داد و اظهار کرد:در حال حاضر ۹۰۱ روستا گلستان به شبکه راه روستایی متصل هستند.

وی با اشاره به اینکه محصولات زراعی گلستان دو و نیم برابر شده، اظهار کرد:در حال حاضر محصولات استان گلستان از هزار و ۲۱۸ هزار تن به بیش از سه هزار و ۶۶ هزار تن رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان از فعال نبودن هیچ شهرک صنعتی در سال ۵۷ در استان خبر داد و گفت:اکنون تعداد شهرک‌های صنعتی فعال گلستان به ۲۵ مورد رسیده است.


http://www.caspiankhabar.com/94898



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

درمانی


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96