اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح ۱۰۰۰ واحد مسکونی در استان گلستان
استاندار گلستان با اشاره به افتتاح یک‌ هزار واحد مسکونی در استان در دهه مبارک فجر امسال، گفت: عملیات احداث ۴۳ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان گلستان در حال انجام است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، علی‌محمد زنگانه ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت 28 واحد مسکن حمایتی در شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر اظهارداشت:علاوه بر این در 2 سال گذشته تعداد قابل توجهی مسکن در قالب نهضت‌ملی مسکن در گلستان احداث شد.

وی ادامه داد:در دهه فجر امسال هم یک‌هزار واحد مسکونی در گلستان افتتاح و عملیات اجرایی هزار واحد دیگر هم آغاز می‌شود.

 استاندار  گلستان همچنین ساخت مسکن برای نیازمندان را ضروری دانست و با قدردانی از دستگاه‌های متولی در این حوزه، گفت:بخشی از واحدهای مسکونی افتتاح شده یا درحال ساخت این استان مربوط به نیازمندان است.

زنگانه با اشاره به سکونت 47 درصد جمعیت گلستان در روستاها، افزود:در مسکن و دیگر خدمات‌رسانی‌ها به همین میزان به روستاها توجه می‌شود تا مهاجرت از روستاها انجام نشود.

وی گفت:برای تامین زمین در مناطق روستایی گلستان مشکلی وجود ندارد و به اندازه هشت سال زمین برای ساخت مسکن تامین شده است.

استاندار گلستان بیان کرد: ساخت پروژه 28 واحدی حمایتی شهر نوده خاندوز در زمینی به مساحت سه هزار و 200 متر مربع و با زیربنای سه هزار و 600 متر مربع در هفت بلوک 14 واحدی در یکسال ساخته خواهد شد.

 براساس داده‌‌های متولیان بنیاد مسکن گلستان، زیربنای هر واحد مسکونی 65 تا 70 مترمربع و در 2 طبقه روی پیلوت ساخته خواهد شد و هر واحد سه میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه خواهد داشت.


http://www.caspiankhabar.com/94916



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96