اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان:

هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حسین پهلوانان، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:امسال ماه مبارک رمضان مقارن با سال نو شد که برای تأمین برخی از کالاهای پر مصرف و مورد نیاز مردم برنامه‌هایی در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، افزود:شکر، مرغ و گوشت به فراوانی در بازار هست و شهروندان برای تهیه آن با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان در خصوص برخی از اقلامی که پر مصرف هستند، گفت:شکر و خرما یکی از پرمصرف‌ترین اقلام در ماه مبارک رمضان هستند که توسط سازمان تعاون روستایی خریداری شده و در بازار موجود است.

وی با اشاره به اینکه تمام اقلام پر مصرف و مورد نیاز مردم در نمایشگاه‌های بهاره به فراوانی موجود است، افزود:در بخش میوه شب  عید  چون سیب درختی و پرتقال در بازار به فراوانی وجود دارد و در این بخش هم هیچ مشکلی نیست.

پهلوانان با بیان اینکه با افراد سود جو برخورد قاطع خواهد شد، اظهار کرد:در استان گلستان ۴۸ اکیپ کار نظارت را انجام می‌دهند که ۸ اکیپ در گرگان مستقر هستند و در مجموع ۸۵ نفر کار نظارت بر بازار شب عید را بر عهده دارند.


http://www.caspiankhabar.com/94983



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

عید


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96